Aktuálně z Digitálních Agentur

EFFIE 2016 právě otevřela!

Jubilejní ročník soutěže efektivity byl zahájen. Na www.effie.cz je možné přihlašovat práce. EFFIE 2016 přinášejí několik zajímavých změn. Práce ve 20. ročníku prestižní soutěže EFFIE bude hodnotit širší porota, než tomu bylo v předchozích letech. Po čtyřech zástupcích budou mít výzkumníci, mediální agentury, komunikační agentury a zadavatelé. Tento počet doplní odborný novinář a zasedání bude řídit chairman AKA jako předseda poroty bez hlasovacího práva.

celý článek

Digitální agentury zazářily v soutěži Český direkt & Promo

2. 6. 2016 Radka Spiesová

14. ročník soutěže Český direkt & Promo ovládly agentury DARK SIDE a Wunderman. Obě se díky rovnosti bodů staly „Agenturami ročníku“. Grand Prix udělila porota soutěžní práci Česko v datech (DARK SIDE pro SAS institut). Barvy digitálu úspěšně hájil i COMTECH Group, zabodovali i Havas Worldwide a Nydrle. Do letošního ročníku soutěže bylo přihlášeno 61 prací v 13 kategoriích, tedy přibližně o 15 % více než v loňském roce. Nejobsazovanější se stala kategorie „Event, field a sportovní marketing“. Novinkou v aktuálním ročníku bylo rozšíření počtu digitálních kategorií ze dvou na pět. Předsedkyně poroty Naďa Šolcová k tomu řekla: „Soutěž Český direkt & Promo klade na přihlášené práce velké nároky. Aby uspěly, musí být zároveň strategicky promyšlené s dobrými výsledky i dobrou kreativou. Proto je velmi potěšující, že jsme se v porotě shodli na tolika oceněných.“

celý článek

Český direkt & Promo 2016: Shortlisty vyhlášeny

19. 5. 2016 Radka Spiesová

Do letošního 14. ročníku soutěže bylo přihlášeno 61 prací, tedy přibližně o 15 % více než v loňském roce. Nejobsazovanější se stala kategorie „Event, field a sportovní marketing“ s celkem 13 přihlášenými pracemi. První kolo hodnocení poroty poslalo na shortlist přes 40 prací ve 13 kategoriích. Mezi finalisty jsou nejčastěji zastoupeny agentury Wunderman, Momentum a Dark Side s pěti a více pracemi na shortlistu. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 1. červnav klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Kompletní shortlisty najdete na webu: http://www.ceskydirekt.cz/…sledky-2016/

celý článek

Asociace PR agentur chce dodržovat Férový tendr

8. 5. 2016 Radka Spiesová
anotace

Respektovat pravidla Férového tendru přislíbilo všech dvacet členských agentur APRA. „PR agentury čelí podobnému problému jako reklamní, digitální a mediální agentury sdružené v AKA. Pokud chtějí klienti v PR získat za své peníze co nejlepší služby, vyplatí se jim devět principů Férového tendru používat,“ tvrdí předseda Výkonné rady APRA Jan Kučmáš. Víc informací najdete v článku zde: http://www.mediar.cz/asociace-pr-agentur-chce-dodrzovat-ferovy-tendr/

celý článek

Chceme vrátit reklamě glanc!

5. 5. 2016 Radka Spiesová
anotace

Chceme vrátit reklamě glanc! Manažeři sociálních sítí jsou přežitek! I to jsou názory, které zazněly na historicky první diskuzní schůzce digitálek. Pravidelné schůze digit sekce AKA dostaly novou podobu – scházíme se ráno a spolu s Mediářem diskutujeme o aktuálních tématech v reklamě a digitálu. Víc se dozvíte v článku na http://www.mediar.cz/…klame-glanc/

celý článek

On-line taháky na PIAF

18. 4. 2016 Radka Spiesová
anotace

Sedmý ročník mezinárodního festivalu PIAF se intenzivně věnuje i tématům on-line komunikace. Specialista na sociální sítě Borussie Dortmund představí taktiky a koncepce budování fandovéské základny, Rapid Vídeň získal on-line 3 mil. Euro na výstavbu nového stadionu, Jan Řežáb představí budoucnost a limity sociálních sítí pro komerční komunikaci, zástupci tří televizí budou diskutovat o fenoménu second screen. Konference PIAF představí na 30 řečníků z 10 zemí. Těšit se můžete i na bezplatné promítání Shots in the Dark nebo party v legendárním Avion klubu. Festival se v pražském Veletržním paláci koná už 26. a 27.4.! Více o programu na www.piafawards.com

celý článek

Český Direkt & Promo 2016 otevírá nové digitální kategorie

25. 2. 2016 Radka Spiesová
anotace

Poprvé bude možné přihlásit práce do pěti digitálních kategorií, které pomohlo definovat sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Detailní popis těchto kategorií najdete zdeČD&P je národním kolem mezinárodní soutěže IMC Awards, do které se kvalifikují pouze vítězové kategorií z národních soutěží. V posledních třech ročnících této mezinárodní soutěže získaly české agentury 7 bronzových a 7 stříbrných medailí. Třeba letošní ročník přinese českým barvám konečně i tu kýženou zlatou!

celý článek

Akademie digitálního marketingu otevřela registrace pro jarní běh

9. 2. 2016 Radka Spiesová
anotace

Třetí běh akademie digitálního marketingu odstartuje 10. března. Během 13týdenní výuky získávají studenti ucelený přehled o trhu digitálního marketingu, jednotlivých digitálních kanálech a jejich integraci, možnostech nákupu online médií, možnostech analýzy cílové skupiny, sociálních médiích, search engine marketingu, obsahovém marketingu, e-mailingu, copywritingu, webové analytice, user experience či sestavování a tvorbě rozpočtů digitálních projektů. Přednášejícími jsou ředitelé, zkušení specialisté či account manažeři z předních českých agentur.

celý článek

THINK DIGITAL and Design to Sell!

13. 11. 2015 Radka Spiesová
anotace

Co všechno je design, proč dělat UX, kdy dát kterému stylu přednost a spoustu dalších informací přinesli včera návštěvníkům workshopu Design to Sell zástupci sdružení Digitální agentury, sekce při AKA – Leona Bretschneiderová z Digital Vision a Martin Svetlík ze SYMBIO Digital. 

celý článek

Digitální agentury mají nového předsedu

7. 10. 2015 Radka Spiesová
anotace

Členové sdružení Digitální agentury, sekce při AKA si zvolili nového předsedu. Tím se stal Petr Laštovka, který ke konci roku na postu „šéfa digitálek“ vystřídá Oldřicha Dostála.  Petr Laštovka se podílí na aktivitách sdružení Digitální agentury už řadu let. Mimo jiné stál u zrodu DigiAka, akademie digitálního marketingu, kde i přednáší. 

celý článek

Vítáme mezi námi agenturu Comtech

1. 10. 2015 Radka Spiesová
anotace

Od října se dalším členem sdružení Digitální agentury, sekce při AKA stala agentura Comtech. Comtech byl založen v roce 1990, tedy v době, kdy využívání počítačů pro reklamní tvorbu bylo v plenkách. U zrodu společnosti stáli lidé, kteří byli již tehdy v českých zemích špičkovými odborníky na informační technologie. Dnes má agentura k dispozici tým cca 50 odborníků, stálý okruh externích specialistů a působí ve dvou pobočkách – v Praze a ve Zlíně. 

celý článek

Digitální sekce AKA se rozrostla o agenturu TL5

24. 9. 2015 Radka Spiesová
anotace

Svěží vítr do sdružení Digitální agentury, sekce při AKA přináší specialista na sociální sítě – agentura TL5, která se zaměřuje především na tvorbu obsahu, využití Facebook Ads, správu kanálů na Facebooku a Instagramu. Za sebou má i řadu kampaní na menších sociálních sítích jako je Snapchat, Periscope nebo Linkedin a větší digitální kampaně s  přesahem do offline. 

celý článek

Férový tendr je podaná ruka, ale i hlásná trouba.

15. 7. 2015 Radka Spiesová
anotace

Co nejvíc pálí agentury a co zadavatele při vypisování výběrového řízení? Jak má podle nich vypadat ideální tendr? Do jaké míry jsou zadavatelé ochotni řídit se při vypisování výběrových řízení nějakými samoregulačními pravidly – a jsou taková pravidla potřeba? Může jimi být manuál Férový tendr, se kterým přišla Asociace komunikačních agentur (AKA) na základě iniciativy své digitální sekce? Odpověď na tyto otázky hledal Médiář při posledním Media Brunchi, jehož se zúčastnili  Jan Binar, ředitel McCann Praha a prezident AKA, za digitální sekci AKA Vladimír Rejlek, digitální ředitel agentury Wunderman, Monika Kozáková, manažerka reklamy a marketingu společnosti Europe Easy Energy, a Zbyněk Gabriel, media manažer České spořitelny.

celý článek

Digitální sekci AKA posílila agentura Dark Side

25. 6. 2015 Radka Spiesová
anotace

Od 1. července je digitální a komunikační agentura Dark Side dalším členem sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Tomáš Jindříšek a Dominik Hrodek – dva z předních manažerů této agentury, stáli u zrodu sdružení Digitální agentury v roce 2010. Dnes se tedy vrací „na místo činu“, aby obohatili aktivity sdružení o nově nabyté zkušenosti.

celý článek

THINK DIGITAL and Measure your Business!

17. 6. 2015 Radka Spiesová
anotace

Interaktivní workshop s názvem Measure Your Business pod vedením Jaroslava Maliny z McCANN Erickson a Rohita Karlo z Nydrle si položil především otázku, zda marketéři vědí, jestli výsledky jejich online kampaní podporují jejich business cíle. Účastníci workshopu se dozvěděli základy online analytiky a metrik, odhalili jsme jim best practice měření a vyhodnocování projektů a jak správně překládat business cíle do cílů jejich online kampaní. Jednoduše – jaká čísla mají marketéry zajímat a proč.

celý článek

Akademie digitálního marketingu otevírá registrace pro podzimní běh

3. 6. 2015 Radka Spiesová
anotace

Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury, a digitální agentura Dobrý web úspěšně realizují první běh nového vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu. Intenzivní tříměsíční výuku završí studenti závěrečným testem a obhajobou seminární práce. Registrace do podzimního běhu budou zahájeny 3. 6. 2015.

celý článek

AKA představuje Zásady férového tendru a nabízí kontrolu zadávací dokumentace

10. 4. 2015 Radka Spiesová
anotace

Asociace komunikačních agentur (AKA) přichází s rozšířením Zásad férového tendru a s nabídkou dalších služeb, které rozvíjejí iniciativu Férový tendr. Projekt Férový tendr má za cíl eliminovat zbytečně vypisované tendry a pro ty ostatní stanovit jasná pravidla, z jejichž dodržování profitují agentury i zadavatelé.  

celý článek

Asociace komunikačních agentur a Dobrý web spouští Akademii digitálního marketingu

30. 3. 2015 Radka Spiesová
anotace

Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury, a digitální agentura Dobrý web společně zahajují první běh nového vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu. Akademie je určena pro zájemce, kteří se chtějí uplatnit v agenturních i klientských digitálních týmech. Během intenzivní 13týdenní výuky získají komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu.

celý článek

THINK DIGITAL and Be Ready for New Tech 2015!

24. 3. 2015 Radka Spiesová
anotace

Další z řady workshopů se zabýval novinkami v oblasti technologií a jejich využitím v marketingu. Tomáš Nádr z agentury Havas Worldwide Digital a Eduard Piňos z Nydrle se podělili s klienty o aktuální trendy a novinky, zamysleli se nad tím, které technologie mají v praxi šanci a co naopak nefunguje, odhalili, co se skrývá pod pojmem Big data, Internet Věcí a nabídli řadu dalších užitečných zajímavostí.

celý článek

Zlaté Koule 2014 putují do společnosti Pivovary Staropramen za kampaň Carling Mystery sampling od Motion Media

20. 3. 2015 Radka Spiesová
anotace

Anketu Zlaté Koule pořádá pravidelně sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Hlavní myšlenkou tohoto ocenění je vyzdvihnout klienty, kteří mají odvahu pouštět se nevyšlapanou a mnohdy riskantní cestou a kteří dají na doporučení své agentury. Letos nejvíce hlasů získala společnost Pivovary Staropramen za svou odvahu vložit „osud Carling Cider Cherry“ na sociálních sítích do rukou doporučených opinion leaderů.

celý článek

Think Digital and Produce Relevant Content!

6. 2. 2015 Radka Spiesová
anotace

První letošní workshop se točil kolem velmi aktuálních témat personalizované komunikace a strategické tvorby obsahu. Účastníci se od Michala Popeláře z Actum+, Barbory Wagnerové a Petra Bíny ze Symblaze a Vladimíra Rejlka z Wunderman dozvěděli, proč se vyplatí segmentace a analýza dat, jaké jsou trendy v komunikaci na sociálních sítích a další zajímavosti. 

celý článek

Digitální sekci AKA povede v roce 2015 Oldřich Dostál

8. 1. 2015 Radka Spiesová
anotace

Historicky sedmým předsedou sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA se stal Oldřich Dostál, ředitel digitální divize mezinárodní komunikační agentury McCANN Prague. Zkušenosti s obchodem získal na klientské straně a posledních 9 let se stará se svým týmem o kompletní online komunikaci mezinárodních i lokálních zadavatelů. Online marketing nevidí jako samostatně stojící disciplínu, ale spíše jako klíčovou taktiku v rámci celého komunikačního mixu. Od Vladimíra Rejlka z agentury Wunderman přebírá Oldřich spolu s digižezlem i několik zajímavých rozjíždějících se projektů.

celý článek

Iniciativa Férový tendr - společný projekt Asociace komunikačních agentur a její sekce Digitální agentury

23. 10. 2014 Radka Spiesová
anotace

Asociace komunikačních agentur (AKA) představuje pod názvem Férový tendr jednotnou iniciativu za zlepšení systému výběrových řízení. Projekt má za cíl eliminovat zbytečně vypisované tendry a pro ty ostatní stanovit jasná pravidla, z jejichž dodržování budou profitovat agentury i zadavatelé. Soubor doporučení pod názvem „Zásady férového tendru“ představí AKA začátkem listopadu. Iniciativa Férový tendr reaguje na stále se zvyšující počet vypisovaných tendrů a jejich často neprofesionální průběh. Jejím cílem je pomoct eliminovat zbytečné tendry, zvýšit vzájemnou důvěru mezi klienty a agenturami a nastavit jasná pravidla, která budou obě strany dodržovat. 

celý článek

THINK DIGITAL and Be Ready for New Tech!

23. 4. 2014 Radka Spiesová
anotace

Dubnový workshop přinesl detailní průřez situací na poli nejmodernějších technologií. Na prezentujících pánech – Janu Habichovi z Motion Media, Tomáši Nádrovi z Havas Worldwide Digital a Antonínu Parmovi z Nydrle bylo vidět, že je téma opravdu baví, a že se sami řadí mezi „early adopters“. Účastníci workshopu se od nich dozvěděli nejen co je in na celosvětové scéně, ale i jak tyto super moderní technologie využít na našem trhu. Překvapením pro mnohé bylo, jak dostupné některé představované technologie jsou. Mnohdy se cena pohybuje jen ve stovkách nebo tisících. Pohledem na praktické příklady jsme nabídli 10 způsobů, jak moderní technologie využít v marketingu a nakonec bylo možné si i část prezentovaných technologií naživo osahat. 

 

celý článek

Zlaté Koule 2013 získaly "hořčíkové" bubliny Magnesia na iDnes

3. 3. 2014 Radka Spiesová
anotace

Vítězem pravidelné odborné ankety, kterou pořádá sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA, se pro rok 2013 staly Karlovarské minerální vody s kampaní Magnesia. První živá bannerová kampaň poutala pozornost veřejnosti na domovské stránce iDNES.cz od 11.  o 17. listopadu. Druhé místo získalo Sdružení pro integraci a migraci SIMI + Člověk v tísni s kampaní Cizinky na úklid agentury Mather Advertures a třetí příčku v těsném závěsu obsadila kampaň České pojišťovny Bez kola od agentury Media Factory.

celý článek

Gamifikace: Od nezájmu k závislosti aneb Proč zákazníci dělají věci, které by jinak nedělali.

2. 3. 2014 Radka Spiesová
anotace

Pokračujeme v úspěšné sérii interaktivních workshopů, tentokrát tématem gamifikace. Taktovku a „herní konzoli“ uchopily do rukou dámy a držely svižné tempo stylem start – cíl. Sanja Popovič, New Business Director z agentury SYMBIO a Barbora Wagnerová, Managing Director ze Symblaze provedly účastníky workshopu světem odznaků, bodů a úrovní a ukázaly, jak se dá hravě přistupovat k marketingu napříč segmenty. 

celý článek

THINK DIGITAL and Be familiar with your customers!

16. 12. 2013 Radka Spiesová
anotace

Poslední letošní interaktivní workshop je za námi. Zástupci našich členských agentur účastníkům mimo jiné odhalili „momenty pravdy“ z pohledu zákaznicky orientovaného managementu (CRM), do detailu se věnovali e-mailové komunikaci a ukázali, jak dokázali pracovat se zákaznickou bází ve společnosti Renault. Součástí workshopu bylo také opět praktické cvičení, při kterém si klienti tentokrát vyzkoušeli realizaci kampaně založené na datech ze CRM pro neziskovou organizaci Linka bezpečí.

celý článek

V čele Digi sekce při AKA stane jeden z jejích zakládajících členů

10. 12. 2013 Radka Spiesová
anotace

Předsedou sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA byl pro rok 2014 zvolen Vladimír Rejlek z agentury Publicis Modem (Lions Communications s.r.o.). Žezlo přebírá od Michala Nýdrle z agentury Nydrle. Vladimír se narodil v Praze, studoval Kralovu Univerzitu a v oboru digitálního marketingu pracuje 10 let. Začínal v agentuře ADVERTURES, pracoval pro VODAFONE a před 6 lety založil Publicis MODEM – digitální brand skupiny Publicis Groupe. Mezi jeho koníčky patří sport a filmy, ale i před nimi má přednost osmiměsíční dcerka Alžbětka.

celý článek

HAVAS Worldwide Prague nejúspěšnější agenturou v soutěži EFFIE 2013

27. 11. 2013 Radka Spiesová
anotace

Se 2 zlatými cenami2 bronzovými 3 finálovými účastmi je společnost Havas Worldwide Prague nejúspěšnější agenturou soutěže Effie 2013. Kampaň pro společnost EKO-KOM byla čistě digitální a kampaň pro Sue Ryder byla integrovaná kampaň s výrazným zapojením digitální komunikace.

celý článek

WebTop100 - kategorii Digitální kampaň roku 2013 ovládli členové sdružení Digitální Agentury

14. 11. 2013 Radka Spiesová
anotace

První dvě příčky obsadila agentura SYMBIO Digital. Nejvyšší ocenění brala louskáčková vánoční kampaň  pro T-Mobile „Pojď mi hop“, v těsném závěsu následovala letní kampaň na cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny „Kufrovaná“ (www.kufrovana.cz). Na třetím místě se s kampaní Cestovní pojištění pro Českou pojišťovnu a.s. umístila agentura MEDIA FACTORY.

celý článek

Magnesia má poprvé u nás „živou“ bannerovou kampaň na iDNES.cz

14. 11. 2013 Radka Spiesová
anotace

Na domovské stránce iDNES.cz mohou návštěvníci tento týden vidět živou bannerovou kampaň na značku Magnesia, která pomocí hlášek doslova v přímém přenosu glosuje domácí i zahraniční události. Jedná se o první kampaň tohoto typu v Česku – realizující agentura SYMBIO Digital dokonce za tímto účelem musela pro iDNES.cz vyvinout zcela nový bannerový formát. Kampaň běží celý svatomartinský týden, tedy od 11. do 17. listopadu včetně. Nejčastěji na ni uživatelé mohou narazit ve špičkách provozu – ráno, přes oběd a vpodvečer.

celý článek

Web Tatra banky od Nydrle zvítězil v soutěži bank z celého světa

14. 11. 2013 Radka Spiesová
anotace

Web slovenské Tatra banky od agentury Nydrle Digital získal dvě ocenění v celosvětové soutěži World’s Best Internet Bank Awards. Plně responsivní internetové stránky zvítězily v kategoriích Best Web Site Design a Best In Mobile Banking.

Soutěž World Best Internet Bank Awards pořádá odborný časopis Global Finance (GFMag. com) a letos se do ní přihlásilo 250 bank z celého světa. Předání cen proběhlo na galavečeru v New Yorku minulý týden. 

celý článek

THINK DIGITAL and BE EFFECTIVE!

24. 6. 2013 Radka Spiesová
anotace

THINK DIGITAL and BE EFFECTIVE!

20. června 2013 proběhl v prostorách Avionu na Praze 7 druhý ze série interaktivních workshopů, tentokrát na téma Výkonnostní marketing jako cesta k ziskům klientů.

Antonín Havlík z agentury Media Factory začal s pěti zásadními radami, jejichž dodržování vede k efektivním kampaním. Lukáš Kružberský z Red Media pokračoval několika případovými studiemi, které se týkaly zejména display reklamy a na závěr Václav Jelen z agentury WMC Grey představil efektivní analytiku pro výkonnostní marketing.

 

celý článek

YouTube provedl ohlášené změny ve vzhledu kanálů

anotace

Ke dni 15. května Google provedl ohlášenou změnu vzhledu YouTube kanálů. Tato změna výrazně ovlivní především firemní profily, jejichž administrátoři nyní budou muset počítat s novými možnostmi personalizace kanálu a správy jeho obsahu. Podle českého zastoupení YouTube je hlavním cílem provedených změn větší důraz na uživatelské prostředí.

celý článek

Aquila se snaží novým webem ukázat portfolio produktů

anotace

Karlovarské minerální vody Redesignovaným se novým webem snaží ukázat portfolio produktů Aquila na jednom místě v novém svěžím a čistém designu. Zároveň reagují na aktuální trendy tím, že jsou stránky připravené jak pro zobrazení na tabletech tak i na mobilních telefonech.

celý článek

Do SYMBIA putuje už páté ocenění theFWA.com

anotace

SYMBIO Digital získalo páté ocenění „Site of the day“ na jednom z nejprestižnějších světových portálů věnovaných modernímu webdesignu theFWA.com. Cenu, známou mezi digitálními agenturami také jako „efwéáčko“, získal web www.packingbattle.com. Projekt původně připravený v české verzi jako Kufrovaná byl součástí online kampaně na cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny.

celý článek

Young Lions jsou letos z WMC/Grey

anotace

Letošní vítězové v kategorii Cyber v soutěží Young Lions 2013 jsou Miky Karas a Richard Axell z agentury WMC/Grey. Znamená to pro ně cestu do Cannes, kde se utkají v prestižním finale se šampiony z ostatních národních soutěží na globální úrovni. Letošním úkolem bylo vytvořit banner pro charitativní organizaci Bílá pastelka, který by internetové uživatele přinutil  charitu podpořit a dostal je na web.

celý článek

Mattoni slaví 140 let také online

anotace

Při příležitosti oslav 140 let od vzniku značky Mattoni připravily Karlovarské minerální vody v rámci své kampaně také zvláštní stránku věnovanou příběhu otce-zakladatele Heinricha Mattoniho a jeho následovníků. Celou historii si uživatel může projít pomocí interaktivní časové osy doplněné o množství dobových fotografií a dokonce i několik videí – včetně unikátního dokumentu o lázních Kyselka z roku 1928.

celý článek

Zlatý Peugeot pro SYMBIO

anotace

Letošní zlatý Louskáček v online kategorii Websites/Microsites putuje do agentury SYMBIO Digital za na českém trhu ojedinělý projekt pro Peugeot s názvem Let Your Body Drive. Uživatelé si na microsite mohou vyzkoušet, jaké to je, řídit nový Peugeot 208 pouze svým tělem a emocemi – celá hra, při níž nový Peugeot projíždí trojrozměrnou městskou krajinou, se totiž ovládá jen pomocí webkamery, která snímá pohyb rukou a mimiku hráče.

celý článek

Předsedou 2013 je Michal Nydrle

6. 1. 2013 Radka Spiesová
anotace

Předsedou pro rok 2013 si členové sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA zvolili Michala Nydrle z agentury Nydrle. Michal byl vůbec prvním předsedou sekce už v roce 2010 a podílel se tak aktivně například na přípravě první digi konference s názvem Na férovku. Po třech letech přináší Michal nový koncept populárně vzdělávacích akcí. Spolu s ostatními členy sdružení se rozhodli, že letos upustí od pořádání velké digi konference a místo ní připravují sérii čtyř workshopů. Ty se budou konat v březnu, červnu, září a v listopadu v holešovickém sídle postprodukční společnosti Avion.

celý článek

Zlaté Koule 2012 si odnesla Air Bank

29. 11. 2012 Radka Spiesová
anotace

Cenu Zlaté Koule, kterou každoročně uděluje sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA za mimořádnou odvahu v (nejen) digitální komunikaci, letos získala Air Bank s projektem Otevřená komunikace Air Bank před spuštěním banky. Z užšího okruhu šesti kampaní nominovaných jednotlivými členy sdružení získala v tajném hlasování nejvíce bodů. Projekt nominovala a realizovala agentura Mather Advertures. Cenu v podobě Zlatých Koulí převzal na letošní konferenci Think Digital Jakub Petřina, Marketingový ředitel Air Bank.

celý článek

Příští stanice THINK DIGITAL 2013

28. 11. 2012 Radka Spiesová
anotace

Třetí ročník odborné konference sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA je za námi.  22. listopadu jsme se sešli v improvizované stanici metra Think Digital v Divadle Metro na Národní třídě. Náš digitální vlak během odpoledne projel trasu s třinácti zastávkami. Do řídící kabiny digitální soupravy s námi letos nastoupili i někteří z odvážných klientů. Společnými silami na případových studiích otevřeně ukázali, co se v rámci projektů povedlo a co ne a jak se vyvíjí projekt i vztah mezi klientem a agenturou.

celý článek

První Digi snídaně u kulatého stolu

20. 6. 2012 Radka Spiesová
anotace

12. 6. proběhla historicky první snídaně kolem kulatého stolu, kterou pořádaly Digitální Agentury spolu s portálem TyInternety. Tentokrát se diskutovalo na téma „Pravidla fungování v sociálních sítích, zas a znova, aneb jaké jsou hlavní problémy a proč na ně upozorňovat – soutěže, fiktivní profily, ovlivňování diskusí, osobní údaje." Moderování se ujal Pavel Hacker z agentury EURO RSCG 4D. Agenturní „svatou trojici“ pak doplnili Michal Popelář, Wunderman a Honza Javornický z MEDIA FACTORY. Právní aspekty soutěží na internetu objasnil JUDr. Petr Kůta z advokátní kanceláře K.M.V.S.

celý článek

Digitálním Agenturám vládne i nadále ženská ruka

9. 3. 2012 Radka Spiesová
anotace

Po Barboře Wagnerové z agentury SYMBLAZE nastupuje na post předsedkyně sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA další žena. Simona Lišková, Managing Director Mather Advertures, se vedení sekce ujímá na dalších šest měsíců. 

celý článek

Zlaté Koule 2011

20. 11. 2011 Radka Spiesová
anotace

V rámci konference Think Digital 2012 byla poprvé udělena cena Zlaté Koule klientovi, který v tomto roce prokázal nejvíc odvahy při využití digitálních nástrojů. 
Cílem ankety, která probíhá interně v rámci sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA, je ukázat, že i u nás se najdou klienti, kteří mají odvahu zkusit netradiční digitální řešení, a agentury, které jim takové řešení umí nabídnout a zrealizovat. 

celý článek

Think Digital 2012

20. 11. 2011 Radka Spiesová
anotace

Každoroční oborová konference organizovaná sdružením Digitální Agentury, sekce při AKA, se letos pod novým názvem Think Digital uskutečnila v listopadu v prostorách Cover Place. 

celý článek

PIAF digitální trilogie

Zástupci členů sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA připravili na letošním ročníku PIAF tříhodinový workshop na téma praktického využití digitálních médií.

celý článek

Digitální Agentury mají třináctého člena

Třináctým členem sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA se stalo digitální studio Motion Media.

celý článek

Louskáček 2010 - čtyři digitální kategorie ovládli letos čtyři členové sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA

Stříbrného Louskáčka za webové stránky a microsites získaly shodně agentury Euro RSCG za kampaň pro Peugeot a SYMBIO Digital za stránky Chuckovice pro T-Mobile. SYMBIO získalo i bronz za kampaň JOJO planeta pro Nestlé. Zlato se letos neudílelo.

celý článek

Digitální Agentury, sekce při AKA se rozrostla o dalšího člena

Rok po založení sdružení se počet jeho členů ustálil na čísle dvanáct. K zakládajícímm členům postupně přibyly agentury MEDIA FACTORY a nyní Mark/BBDO.

celý článek

Digitální Agentury zabodovaly v anketě Zlatá pecka 2010

Asociace českých reklamních agentur v Klubu Lávka rozdala letos celkem 20 cen za kreativitu Metro Zlatá pecka.

celý článek

Digitální Agentury pozvaly klienty k diskusi na "férovku"

23. listopadu 2010 se uskutěčnila první odborná konference organizovaná sdružením Digitální agentury, sekce při AKA. Řečníci se zaměřili na praktické aspekty vztahu mezi klientem a jeho agenturou, což ocenili zástupci bezmála osmdesáti zadavatelů i agentur, kteří se konference zúčastnili.

celý článek

Digitální Agentury mají nového člena

Digitální agentury sdružené pod záštitou AKA přijaly mezi sebe jedenáctého člena. Stala se jím agentura MEDIA FACTORY.

celý článek

Digitální Agentury, sekce při AKA spouští webovou prezentaci s tipy pro zadavatele

Digitální Agentury, sekce při AKA, která sdružuje přední marketingově orientované digitální agentury představuje novou verzi webových stránek, které v první fázi přinášejí užitečné informace zejména pro zadavatele kampaní.

celý článek

Louskáček poprvé digitálně

Letos poprvé hodnotila v rámci prestižní soutěže Louskáček nejlepší a nejkreativnější české kampaně z oblasti on-line marketingu zvláštní porota složená z odborníků na digitální řešení.

celý článek

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing