Digitální agentury mají nového předsedu

07.10.2015 21:10:00

Členové sdružení Digitální agentury, sekce při AKA si zvolili nového předsedu. Tím se stal Petr Laštovka, který ke konci roku na postu „šéfa digitálek“ vystřídá Oldřicha Dostála.  Petr Laštovka se podílí na aktivitách sdružení Digitální agentury už řadu let. Mimo jiné stál u zrodu DigiAka, akademie digitálního marketingu, kde i přednáší. 

V minulosti působil Petr v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iprima.cz. Poté několik let pracoval pro společnost O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný například za komunikaci značky 1188 a O2 Media. Do Comtechu přešel Laštovka z Ogilvy Group, kde do svého portfolia přidal například značky T-Mobile, ČSOB, Nestlé, Aquila či Klub Kudy z nudy. Od září se stal novým strategickým plánovačem a odborníkem na digitální reklamu agentury Comtech.

„V digi sekci AKA budeme spolu s kolegy – šéfy ostatních digitálních agentur, pokračovat v dobře rozdělané práci – tj. vzdělávání accountů napříč agenturami v rámci projektu DigiAka, akademie digitálního marketingu. Rádi bychom se také soustředili na úpravu soutěží věnujících se právě digitálním projektům,“ říká Petr Laštovka a dodává: „Rok 2016 bude opět digitální. Jsem moc rád, že jej budou ovlivňovat právě agenury, které jsou součástí digi sekce. Moc se na další práci těším.“

„Je neuvěřitelné, jak rychle rok v čele Digitálních agentur uplynul. Ještě v říjnu odstartujeme druhý běh Akademie a pak se spolu s nastávajícím předsedou budeme věnovat předávání agendy a přípravám strategie dalšího rozvoje sdružení. Já osobně se po předání digitálního žezla Petrovi budu věnovat svému osobnímu ecommerce projektu www.unionsquare.cz,“ říká současný předseda Oldřich Dostál z agentury McCANN Prague.

  img-2834-nahled

 

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing