Digitální Agentury, sekce při AKA se rozrostla o dalšího člena

01.03.2011 19:11:00

Rok po založení sdružení se počet jeho členů ustálil na čísle dvanáct. K zakládajícímm členům postupně přibyly agentury MEDIA FACTORY a nyní Mark/BBDO.

„Jsme rádi, že do našeho týmu přibyl další silný partner. Zkušenosti Mark/BBDO jistě využijeme v rámci řady aktivit, které v oblasti digitalu na tento rok připravujeme, včetně dvou odborných konferencí konaných na jaře a na podzim,“ říká Robert Haas, předseda sdružení Digitální Agentury.

V roce 2007 se v Mark/BBDO rozhodli naplno věnovat portfoliu klientů také na poli nových médií. Unikátnost vlastní cesty je v postupném upgradeu celé komunikační agentury, a to jak uvnitř, tedy v kreativním a account týmu, tak směrem ven. Každý projekt je pečlivě rozebrán a jsou hledány jeho limity ve všech možných komunikačních a mediálních rovinách. Vznikají tak originály, které mají marketingově perfektní dopad a přesahy, na kterých se dá v horizontu událostí okolo značky dobře stavět. Příkladem mohou být kampaně DIRECT Zloději, NIKE Běž jako o život,  PEPSI Refresh your world a další.

“Není malých výzev! Vidíme ve velkých síťových klientech stejný potenciál jako v ,garážových’ uskupeních z ulice. Vždy se věnujeme klientovi a jeho potřebám tak, aby se z obchodního vztahu stal vztah partnerský,„ říká Martin Kermes, Digital Director Mark/BBDO a dodává: “Věříme, že partnerství Mark/BBDO s ostatními členy Digitálních Agentur prospěje nejen aktivitám našich klientů, ale také tomuto cennému uskupení.”

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing