Digitální Agentury zabodovaly v anketě Zlatá pecka 2010

08.02.2011 19:07:00

Asociace českých reklamních agentur v Klubu Lávka rozdala letos celkem 20 cen za kreativitu Metro Zlatá pecka.

Členové Digitální Agentury, sekce při AKA získali v oblasti digitálu tři Pecky. OgilvyInteractive a SYMBIO dostaly zlaté ceny za práci Milka kravičky – Odhalte tajemství alpských celebrit (Kraft Foods) a Pošli Méďu na dovolenou (ČSOB Pojišťovna).

Speciální cenu digitálních agentur si odnesla Nydrle.Digital za projekt pro Český rozhlas – Jdu svou cestou. Michal Nydrle, ředitel agentury, k tomu dodává: „Ocenění, které jsme získali si mimořádně považujeme, protože se na něm shodli představitelé naší nejhorší a nejobávanější konkurence – kreativní ředitelé všech členských agentur sekce Digitální Agentury. Jejich uznání nás opravdu potěšilo.“ Na prezentaci této kampaně se můžete podívat na YouTube.

 

zadavatel

agentura

kampaň

kategorie

Kraft Foods CR

OgilvyInteractive

Milka Kravičky – Odhalte tajemství alpských celebrit

www.milkakravicky.cz

Multimediální a internetová prezentace

ČSOB Pojišťovna

Symbio Digital

Pošli méďu

www.poslimedu.cz

Multimediální a internetová prezentace

Český rozhlas

Nydrle.Digital

www.jdusvoucestou.cz

 

Zlatá pecka je nonprofitní, prestižní soutěž, pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace jednou ročně. Zlatá pecka patří do výběru českých soutěží, jejichž ceny se započítávají do hodnocení Agentura roku. Soutěž soustřeďuje, hodnotí a oceňuje nejlepší tvůrčí práce v oblasti reklamy a marketingové komunikace.

Radka Spiesová

PR konzultant
Sdružení digitálních agentur

radka.spiesova@digitalniagentury.cz
t +420 721 300 336

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing