Digitální agentury zazářily v soutěži Český direkt & Promo

02.06.2016 10:34:00

14. ročník soutěže Český direkt & Promo ovládly agentury DARK SIDE a Wunderman. Obě se díky rovnosti bodů staly „Agenturami ročníku“. Grand Prix udělila porota soutěžní práci Česko v datech (DARK SIDE pro SAS institut). Barvy digitálu úspěšně hájil i COMTECH Group, zabodovali i Havas Worldwide a Nydrle. Do letošního ročníku soutěže bylo přihlášeno 61 prací v 13 kategoriích, tedy přibližně o 15 % více než v loňském roce. Nejobsazovanější se stala kategorie „Event, field a sportovní marketing“. Novinkou v aktuálním ročníku bylo rozšíření počtu digitálních kategorií ze dvou na pět. Předsedkyně poroty Naďa Šolcová k tomu řekla: „Soutěž Český direkt & Promo klade na přihlášené práce velké nároky. Aby uspěly, musí být zároveň strategicky promyšlené s dobrými výsledky i dobrou kreativou. Proto je velmi potěšující, že jsme se v porotě shodli na tolika oceněných.“

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing