Digitální sekci AKA povede v roce 2015 Oldřich Dostál

08.01.2015 11:49:00

Historicky sedmým předsedou sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA se stal Oldřich Dostál, ředitel digitální divize mezinárodní komunikační agentury McCANN Prague. Zkušenosti s obchodem získal na klientské straně a posledních 9 let se stará se svým týmem o kompletní online komunikaci mezinárodních i lokálních zadavatelů. Online marketing nevidí jako samostatně stojící disciplínu, ale spíše jako klíčovou taktiku v rámci celého komunikačního mixu. Od Vladimíra Rejlka z agentury Wunderman přebírá Oldřich spolu s digižezlem i několik zajímavých rozjíždějících se projektů.

Jako společný projekt Asociace komunikačních agentur a její sekce Digitální agentury vznikla iniciativa Férový tendr. Projekt, v rámci kterého byl zformulován soubor doporučení pod názvem „Zásady férového tendru“, má za cíl eliminovat zbytečně vypisované tendry a pro ty ostatní stanovit jasná pravidla, z jejichž dodržování budou profitovat agentury i zadavatelé. „Definování zásad je jen začátkem procesu,“ říká Vladimír Rejlek a dodává: „Na nového předsedu čeká spousta práce. V plánu jsou workshopy, diskuse na konferencích a další aktivity, které pomůžou myšlenku uvést do praxe.“

V letošním roce budou pokračovat i interaktivní workshopy pro klienty, které si získaly velkou oblibu. Čtyři aktuální témata postupně představí zástupci jednotlivých členských agentur.

„Jsem rád, že můžu být jako předseda u rozjezdu Férového tendru, ale i speciálního vzdělávacího programu, který připravujeme pro zájemce o accountské pozice v oblasti digitálního marketingu. Na detaily se můžete těšit už na jaře,“ říká Oldřich Dostál.

foto-dostal

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing