Digitálním Agenturám vládne i nadále ženská ruka

09.03.2012 18:14:00

Po Barboře Wagnerové z agentury SYMBLAZE nastupuje na post předsedkyně sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA další žena. Simona Lišková, Managing Director Mather Advertures, se vedení sekce ujímá na dalších šest měsíců. 

Sdružení Digitální Agentury je známé netradičními řešeními, a proto asi nepřekvapí, že se jeho členové rozhodli za začátek roku stanovit březen (sdružení bylo založeno k 1. 3. 2009). Na Simonu tedy čeká schválení strategie a cílů na další rok, rozjezd naplánovaných aktivit a představení novinek.

Těšit se můžete například na nový newsletter nebo kulatý stůl.

„Nadále chceme prostřednictvím našich členů nastavovat laťku kvality a působit na zvyšování úrovně lokálního trhu. Na našich webových stránkách a prostřednictvím facebooku představujeme mimo jiné úspěšné kampaně našich členů. Doufáme, že se nám pomocí nástrojů jako je konference, kulatý stůl či newsletter podaří stimulovat jak klienty, tak agentury k odvážným a ambiciózním řešením. Toho nejodvážnějšího opět čeká ocenění Zlaté Koule,“ říká Simona Lišková.

Start Simoniny úspěšné kariéry v marketingu je spojen s uvedením značky IKEA v ČR a na Slovensku. Po získání dalších zkušeností v agentuře Young & Rubicam se přesunula do Ogilvy Group, v níž strávila 10 let – nejdříve jako Account Director v Ogilvy&Mather, posléze jako Client Service Director v Mather Communication. Simona se podílela na budování mnoha značek např. Colgate-Palmolive, Pepsi-Cola, KJS, T-Mobile, Kimberly Clark nebo Walmark. Byla zodpovědná za expanzi značky Home Credit/PPF ve střední a východní Evropě a Asii. Kampaně, které Simona vedla, byly opakovaně oceněny a nominovány v soutěžích Effie a Euro Effie. Po 3 letech řízení značky a marketingové komunikace v Telefónica O2 se do Ogilvy Group vrátila v roce 2010 na pozici Managing Director Mather Advertures, kde je zodpovědná za řízení celé agentury. 

Mezi Simoniny koníčky patří například jóga, pilates, cestování, design a výroba šperků, z čehož jasně vyplývá, že je trpělivá a kreativní – má tedy ideální předpoklady k vedení a interní kultivaci zástupců jednotlivých agentur ve sdružení, kterou úspěšně zahájila v předcházejících měsících BarboraJ.

 

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing