Do SYMBIA putuje už páté ocenění theFWA.com

28.04.2013 08:36:00

SYMBIO Digital získalo páté ocenění „Site of the day“ na jednom z nejprestižnějších světových portálů věnovaných modernímu webdesignu theFWA.com. Cenu, známou mezi digitálními agenturami také jako „efwéáčko“, získal web www.packingbattle.com. Projekt původně připravený v české verzi jako Kufrovaná byl součástí online kampaně na cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny.

Oficiální datum zveřejnění projektu na theFWA.com připadlo na 26. dubna 2013.

Polojubilejní pátá cena se tak zařadí na poličku hned vedle zbylých čtyř „efwéáček“, které SYMBIO postupně získalo za legendární Chuckovice pro T-Mobile, Hot Wheels Garage pro Mattel, Aisa Express pro TNS AISA a Cestu kolem světa taktéž pro ČSOB Pojišťovnu. Mezi digitálními agenturami v tomto ohledu SYMBIO vede pomyslný žebříček, shodně pět ocenění má v Česku už jen designérské studio Amanita Design.

„Jsem nadšený pokaždé, když se ukáže, že u nás skutečně dokážeme dělat práci srovnatelnou s naprostou světovou špičkou. Protože to je nejlepší argument na výmluvy typu: to nejde, nemáme dost peněz, jsme jenom malý trh a mnoho dalších, které často slyšíme od agentur i klientů u nás,“ shrnuje hlavní význam ocenění pro agenturu Robert Haas ze SYMBIA.

Součástí ocenění je i pozvánka od Googlu do galerie Google Creative Sandbox, která se zaměřuje na unikátní kreativní online řešení z celého světa.

kufrovana-ludvik-symbio

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing