Gamifikace: Od nezájmu k závislosti aneb Proč zákazníci dělají věci, které by jinak nedělali.

02.03.2014 21:08:00

Pokračujeme v úspěšné sérii interaktivních workshopů, tentokrát tématem gamifikace. Taktovku a „herní konzoli“ uchopily do rukou dámy a držely svižné tempo stylem start – cíl. Sanja Popovič, New Business Director z agentury SYMBIO a Barbora Wagnerová, Managing Director ze Symblaze provedly účastníky workshopu světem odznaků, bodů a úrovní a ukázaly, jak se dá hravě přistupovat k marketingu napříč segmenty. 

Pomocí řady zajímavých faktů a ilustračních případových studií všichni společně hledali odpovědi na otázky typu: Mají odznaky, body a úrovně smysl pro „dospělé“ firmy? Můžou pojišťovny, banky nebo energetické firmy zvýšit prodeje pomocí hry? a Jak správně zapojit gamifikaci do kampaně, aplikace, eventu nebo webu?

Nové informace a kreativní přístup si přítomní mohli opět vyzkoušet přímo na místě v rámci plnění praktických úkolů.

Prezentaci naleznete zde:
GAMIFIKACE_prezentace_Sanja Popovic_Bara Wagnerova

Think Digital and Be Playful!
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing