Louskáček 2010 - čtyři digitální kategorie ovládli letos čtyři členové sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA

10.03.2011 19:15:00

Stříbrného Louskáčka za webové stránky a microsites získaly shodně agentury Euro RSCG za kampaň pro Peugeot a SYMBIO Digital za stránky Chuckovice pro T-Mobile. SYMBIO získalo i bronz za kampaň JOJO planeta pro Nestlé. Zlato se letos neudílelo.

Ani v kategorii on-line kampaní zlato nepadlo, ale krásné stříbro získala agentura Nydrle Digital za kampaň Českého rozhlasu „Jdu svou cestou“. Bronz si odnesli do Mark BBDO za Pepsi Manifesto, a to i v kategoriii Other interactive tools, kde zlato získala agentura Nydrle Digital s kampaní QR kódy na Social Media Summit.

V kategorii virálů a sociálních médií má zlato Euro RSCG za kampaň „Popřej veselé Velikonoce přátelům na Facebooku“ pro Ministerstvo dopravy a navíc i bronz za Peugeot 207 Le Mans, o které se dělí s Mark BBDO za kampaň Pepsi Manifesto.

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing