Louskáček poprvé digitálně

08.03.2010 17:04:00

Letos poprvé hodnotila v rámci prestižní soutěže Louskáček nejlepší a nejkreativnější české kampaně z oblasti on-line marketingu zvláštní porota složená z odborníků na digitální řešení.

Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení Digitálních agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace Komunikačních Agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury – sekce při AKA. Prvním významným počinem sdružení bylo právě iniciování historicky první odborné digitální poroty Louskáčku, která letos v nově rozdělených on-line kategoriích hodnotila weby, sociální sítě, virální kampaně a interaktivní nástroje.

V porotě pod předsednictvím Edy Kauby zasedli zástupci sekce Digitální agentury – Jan Hromek (Ogilvy Interactive), Antonín Parma (Nydrle Agency), Peter Kornberg (Euro RSCG 4D Digital) a Joey Ali Tehranian z Mather Advertures. Nové kategorie Louskáčka „Websites/Microsites", „Social sites/Virals", „On-line Campaign" a „Other Interactive Tools" vznikly mimo jiné právě po diskusi se sekcí Digitální agentury.

 Členové sekce Digitální agentury zabodovali ve všech on-line kategoriích

V kategorii „On-line Campaign" uspěla Nydrle Agency, která získala bronz za kampaň „Osvald poslouchá" a společně s agenturou Sholz & Friends stříbro za kampaň „Dobrá doména". Ve stejné kategorii bodovala i Mather Advertures s kampaní „Vodafone Park Svatba".

Nydrle Agency vybojovala spolu s Tequila Digital bronz i v kategorii „Websites/Microsites".

V kategorii „Social sites/Virals" získala stříbro agentura McCann Digital s kampaní „Magnesia Blogový román" a bronz agentura Euro RSCG s kampaní „Dožiju se konce roku?"

Zástupcem sdružení v kategorii „Other Interactive Tools" byla agentura Wunderman, která za kampaň „Ve víru velkoměst" získala bronz.

Doufáme, že letošní Louskáček inspiruje i organizátory dalších renomovaných profesních soutěží a online agentury tak dostanou rovnocennou možnost umístit se se svými pracemi v soutěžích české kreativity," komentuje situaci člen ustavujícího výboru Sekce Tomáš Jindříšek z agentury Ogilvy Interactive.

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing