Magnesia má poprvé u nás „živou“ bannerovou kampaň na iDNES.cz

14.11.2013 12:46:00

Na domovské stránce iDNES.cz mohou návštěvníci tento týden vidět živou bannerovou kampaň na značku Magnesia, která pomocí hlášek doslova v přímém přenosu glosuje domácí i zahraniční události. Jedná se o první kampaň tohoto typu v Česku – realizující agentura SYMBIO Digital dokonce za tímto účelem musela pro iDNES.cz vyvinout zcela nový bannerový formát. Kampaň běží celý svatomartinský týden, tedy od 11. do 17. listopadu včetně. Nejčastěji na ni uživatelé mohou narazit ve špičkách provozu – ráno, přes oběd a vpodvečer.

Ačkoliv se jedná o aktuálně nejinovativnější formát bannerové reklamy v ČR, řešení je překvapivě jednoduché a využívá jen základní technologie. „Pomocí jednoduchého skriptu přímo v banneru sledujeme obsah na titulní straně iDNES.cz a posíláme notifikace o změnách do našeho systému. Unikátní technologické řešení pak spočívá v tom, že v odhlučněné kanceláři sedí náš textař, který ve spolupráci s klientem hlášky do banneru vymýšlí,“ popisuje proces výroby „živé“ kampaně Libor Šimon, jeden z majitelů agentury.

 „Pro každý článek připravujeme minimálně tři varianty hlášek; ale občas taky deset, než se shodneme na konkrétní podobě. Aby to mělo smysl, musíme to všechno stihnout v řádu minut. Zatím se zabíháme, náročné to začne být tak ve čtvrtek, v pátek. To budeme mít za sebou kolem 500 hlášek, tam očekávám malou krizi identity,“ připojuje svůj odhad v přestávce mezi novými hláškami copywriter Martin Svetlík, který má v agentuře realizaci na starosti. „Viděl jsem něco podobného na Slovensku, kde to zkoušeli během jednoho hokejového zápasu. My máme 168 hodin, tak uvidíme, jestli bratry Slováky trumfneme.“

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing