PIAF digitální trilogie

19.05.2011 19:16:00

Zástupci členů sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA připravili na letošním ročníku PIAF tříhodinový workshop na téma praktického využití digitálních médií.

Všechny prezentace jsou umístěny v sekci „ke stažení“.

Informace o jednotlivých přednášejících najdete zde.

  1. Digital killed ´creative´
    Joseph Ali Tehranian, Mather Advertures

    Proces přípravy kampaně v digitálních mediích se zásadně liší od zaběhnutých zvyklostí. Projděte si celý proces krok za krokem s Josephem Ali Tehranianem a přijdete na to, proč je vývoj digitální kampaně plný nedorozumění a zbytečných prostojů.
  2. Mobil – nevyužitá šance
    Karel Duchek, Wunderman

    Nejnovější kampaně na mobilu – Možnosti, kterých jsme dosud nevyužili. Karel Duchek o následování hodných příkladech a proč to leckde zatím moc nefrčí.
  3. Sociální sítě – další rozměr integrovaných kampaní
    Pavel Hacker, Euro RSCG

    Společně znovuvytvoříme jednu část oceňované kampaně Old Spice Guy – vytvoříme příběh, navážeme ho na celý koncept, přizpůsobíme ho kanálům sociálních medií a umístíme do digitálního prostředí. Workshop povede Pavel Hacker.
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing