Příští stanice THINK DIGITAL 2013

28.11.2012 23:01:00

Třetí ročník odborné konference sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA je za námi.  22. listopadu jsme se sešli v improvizované stanici metra Think Digital v Divadle Metro na Národní třídě. Náš digitální vlak během odpoledne projel trasu s třinácti zastávkami. Do řídící kabiny digitální soupravy s námi letos nastoupili i někteří z odvážných klientů. Společnými silami na případových studiích otevřeně ukázali, co se v rámci projektů povedlo a co ne a jak se vyvíjí projekt i vztah mezi klientem a agenturou.

Mezi témata letošní konference patřily například:

•             Budování loyality v digitálním věku.
•             Probuzení fanoušků na sociálních sítítch.
•             Úspěšný soft launch.
•             Radikální změna postavení digitálních nástrojů v integrované komunikaci.

Děkujeme všem hostům a návštěvníkům konference a těšíme se za rok opět na shledanou.

Vybrané prezentace ke stažení zde.

Fotogalerie z akce zde.

Seznam přednášek:
Jak Češi nakupují na internetu?
Lukáš Kružberský, Business Director, Red Media

Nová výzbroj pro vaše digitální CRM.
Michal Kroupa, Head of OgilvyInteractive

Tram sightseeing
Richard Stiebitz, Creative Director, Wunderman

O2 Extra výhody aneb zase další Slevomat?
Dan Müller, Project Director, Motion Media a Zdeněk Mikeš, Loyalty manager, Telefónica Czech Republic

Dobrodružství v temných uličkách
Tomáš Pekárek, Web Architect/Copywriter, MEDIA FACTORY

Starobrno a HC Kometa Brno: Jak jsme naučili Facebook fanoušky doopravdy fandit.
Tomáš Votruba, Digital Director, WMC/Grey a Petr Syřiště, Group Brand Manager, Heineken Česká republika

Dobrou agenturu vyměňte!
Robert Haas, Co-founder SYMBIO

Zahraniční inspirace
Vladimír Rejlek, Managing Director, Publicis Modem

Zaujměte přátele svých fanoušků!
Petr Bína, Kreativní ředitel, Symblaze

EKO-KOM – Bod Zlomu
Gabriela Šec, Managing Director, Havas Worldwide Digital a Lukáš Grolmus, ředitel oddělení komunikace EKO-KOM

Efektivní kreativita
Oldřich Dostál, Digital Director, McCann Digital

Air Bank – jak jsme budovali značku s využitím digitální komunikace
Jiří Malý, Business Strategist a Partner, Mather Advertures a Jakub Petřina, Marketingový ředitel Air Bank

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing