Think Digital 2012

20.11.2011 21:19:00

Každoroční oborová konference organizovaná sdružením Digitální Agentury, sekce při AKA, se letos pod novým názvem Think Digital uskutečnila v listopadu v prostorách Cover Place. 

Představitelé konkurenčních agentur se opět spojili, aby v rámci půldenního cyklu přednášek a diskusí ukázali, že myslet digitálně je něco jiného, než jen zaplatit za bannery na internetu nebo vytvořit profil na sociální síti. Zabývali se aktuálními aspekty digitálního marketingu a načrtli, jak z digitálních řešení vytěžit maximum, jaké trendy a nová řešení se nabízejí a jak s nimi konkrétně pracovat při budování značky a v komunikaci se zákazníky.

Témata diskutovaná na konferenci:

  • Brand Entertainment
  • Digital Conversation
  • Business Art
  • Touch Mobile
  • Od loajality k engagementu
  • Cross-channel strategy

Jednotlivé prezentace budou postupně ke stažení zde.

Letos bylo poprvé předáno ocenění Zlaté Koule 2011 klientovi, který v tomto roce prokázal nejvíc odvahy při využití digitálních nástrojů.

Na akci vládla neformální atmosféra, diskuse probíhaly nejen v hlavním sále, ale i v přilehlých prostorách. Oproti minulému roku se akce zúčastnilo více zástupců různých typů agentur, i když početné zastoupení měli i klienti.

Děkujeme všem za účast i za zpětnou vazbu. Vždy je co zlepšovat a my doufáme, že se nám společnými silami podaří zavést tradici každoroční akce, která bude přínosná všem zájemcům o digitální řešení.
Fotografie z akce naleznete zde.

Think Digital 2012
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing