THINK DIGITAL and Be familiar with your customers!

16.12.2013 09:20:00

Poslední letošní interaktivní workshop je za námi. Zástupci našich členských agentur účastníkům mimo jiné odhalili „momenty pravdy“ z pohledu zákaznicky orientovaného managementu (CRM), do detailu se věnovali e-mailové komunikaci a ukázali, jak dokázali pracovat se zákaznickou bází ve společnosti Renault. Součástí workshopu bylo také opět praktické cvičení, při kterém si klienti tentokrát vyzkoušeli realizaci kampaně založené na datech ze CRM pro neziskovou organizaci Linka bezpečí.

Třetí z řady workshopů, které pořádá sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA pod společnou značkou THINK DIGITAL!, se tentokrát soustředil na zákaznicky orientovaný management v digitálním prostředí. Teoretickou část zahájil Michal Popelář z agentury Wunderman s přednáškou na téma e-mail marketingu. Využití CRM v praxi ukázal Vladimír Rejlek z agentury Publicis Modem na případové studii společnosti Renault. Břetislav Stromko z OgilvyOne pak pomohl odhalit „momenty pravdy“ – důležité momenty v životním cyklu zákazníků a jejich využití.

Speciálním hostem a konzultantem praktické části workshopu byl Richard Schinko, ředitel sdružení Linka bezpečí. Své zkušenosti a nově nabyté znalosti tak mohli účastníci ihned vyzkoušet při zpracování kampaně založené na datech ze CRM pro konkrétní neziskovou organizaci.

Texty přednášek naleznete zde:

E-mail marketing_Michal Popelář_Wunderman Interactive
CRM_Renault_Vladimír Rejlek_Publicis Modem
MomentyPravdy_Břetislav Stromko_OgilvyOne

THINK DIGITAL and Be familiar with your customers!
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing