Think Digital and Produce Relevant Content!

06.02.2015 19:28:00

První letošní workshop se točil kolem velmi aktuálních témat personalizované komunikace a strategické tvorby obsahu. Účastníci se od Michala Popeláře z Actum+, Barbory Wagnerové a Petra Bíny ze Symblaze a Vladimíra Rejlka z Wunderman dozvěděli, proč se vyplatí segmentace a analýza dat, jaké jsou trendy v komunikaci na sociálních sítích a další zajímavosti. 

Teoretickou část workshopu zahájil Michal Popelář, Managing Director Actum+, který se věnoval strategii tvorby obsahu. Soustředil se na to, jak si definovat co je ten správný obsah, který uspokojuje potřeby zákazníka a zároveň směřuje k naplňování obchodních cílů firmy. Zdůraznil, že obsah musí být provázán ve všech komunikačních kanálech a pro rychlou kontrolu nabídl účastníkům workshopu 5 základních pravidel pro vyhodnocení správnosti obsahu:

  1. Hodí se pro daný krk na cestě webem?
  2. Odpovídá na požadavky zákazníků?
  3. Podporuje Váš business?
  4. Vede k nějaké formě konverze?
  5. Je pochopitelný?

Barbora Wagnerová, Managing Director a Petr Bína, Creative Director Symblaze se ve svém příspěvku věnovali obsahu na sociálních sítích a současným trendům. Přehledně okomentovali aktuální oblíbenost jednotlivých sociálních sítí u nás a nastínili možnosti jejich využití ke komunikaci se zákazníky. Podělili se také o pár tipů ohledně toho, co nesmí chybět, aby obsah zaujal.

Vladimír Rejlek, Digital Director Wunderman na závěr vysvětlil proč obsah personalizovat a jaké k tomu využít způsoby a nástroje. Účastníci workshopu se dozvěděli, že hlavní cílem personalizace je nabídnout zákazníkovi pro něj relevantní obsah ve správný čas, na tom správném místě, díky čemuž zákazníci budou spokojenější, budou se častěji vracet a budou více utrácet. To vše ilustrovalo i několik zajímavých případových studií.

V druhé části workshopu dostali prostor sami účastníci, když ve skupinách zpracovávali komunikační strategii pro vybrané firmy s využitím právě nabytých znalostí.

Prezentaci najdete zde 150205-workshop-think-digital-and-produce-relevant-content.pptx

anotace

THINK DIGITAL and Produce Relevant Content!
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing