V rámci konference Think Digital 2012 byla poprvé udělena cena Zlaté Koule klientovi, který v tomto roce prokázal nejvíc odvahy při využití digitálních nástrojů.
Cílem ankety, která probíhá interně v rámci sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA, je ukázat, že i u nás se najdou klienti, kteří mají odvahu zkusit netradiční digitální řešení, a agentury, které jim takové řešení umí nabídnout a zrealizovat.
A cenu Zlaté Koule 2011 získává….
Kdo: Ford Česká republika a projekt Zlatý ručičky.cz
Kdo nominoval: Blue Team (Wunderman,Ogilvy & Mather a Mindshare)
Proč: Klient projevil mimořádnou odvahu v rozhodnutí pustit se za hranu a opustit standardní konzervativní model inzerce, která je v tomto segmentu běžná (bannery a microsites orientované na předvádění produktu). Výsledkem celého našeho snaží je, že by z videí natočených v kampani měl vzniknout krátký pořad na celostátní televizi (což jsme mimochodem plánovali na začátku jako ideální zakončení kampaně).
Více zde.
© 2013 Digitální Agentury
Odebírat novinky:
Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing

Tweets from @DigiAgentury/digitalniagenturyBlogy agentur