Zlaté Koule 2014 putují do společnosti Pivovary Staropramen za kampaň Carling Mystery sampling od Motion Media

20.03.2015 08:53:00

Anketu Zlaté Koule pořádá pravidelně sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Hlavní myšlenkou tohoto ocenění je vyzdvihnout klienty, kteří mají odvahu pouštět se nevyšlapanou a mnohdy riskantní cestou a kteří dají na doporučení své agentury. Letos nejvíce hlasů získala společnost Pivovary Staropramen za svou odvahu vložit „osud Carling Cider Cherry“ na sociálních sítích do rukou doporučených opinion leaderů.

Spolu s agenturou Motion Media nechaly Pivovary Staropramen rozeslat na 5 hlavních a dalších 10 vybraných opinion leaderů speciální balíčky Carling Cider Cherry a s napětím čekaly, co bude následovat. Balíčky to nebyly ledajaké – kvůli dokonalému vychlazení si Staropramen dovolil rozeslat drink s obřím kusem ledu, což samo o sobě vyrazilo mnohým dech. K tomu přidal Apple iPod Shuffle s personalizovanou zprávou a nahraným playlistem písniček inspirovaným lajky na Facebooku. Přes 5 influencerů, kteří na zaslané balíčky nakonec nějakým způsobem reagovali na sociálních sítích, se podařilo zasáhnout skoro 70.000 lidí z cílové skupiny produktu.                                                                                  

„Počítali jsme s tím, že když naše akce pobaví ty správné lidi, tak to ukážou svým kámošům a fanouškům. Nakonec jsme se touto cestou dostali ke skoro sedmdesáti tisícům lidí,“ říká Jiří Janoušek z agentury Motion Media a dodává: „Vážíme si přístupu brand manažerů Pivovarů Staropramen, kteří mají odvahu s námi realizovat i netradiční a odvážné koncepty.“ 

Carling je stylový a moderní nápoj určený zejména pro aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se rádi baví a tráví čas se svými přáteli, a kteří často sledují názory bloggerů. Vítězná kampaň ukazuje, jak důležité je vybrat si v dané komunitě ty správné „influencery“. Klíčovou roli hrál také osobní přístup, který mimo jiné umožnily právě sociální sítě – jen díky lajkům na jejich profilech bylo možné nahrát vybraným adresátům na zaslaný iPod jejich nejoblíbenější skladby.

721 lajků dostal například post od Lucie Dejmkové/GetTheLouk: „Krom cideru jsem dostala i iPod Shuffle se spoustou summer hitů a úvodním slovem s mým jménem – tyhle „detaily“ miluju J. Osobní přístup nade vše Ja její post na Instagramu si vedl ještě lépe s více než 2000 lajky. 

„Ocenění Zlaté Koule nám udělalo velkou radost. Je to pro nás signál, že jsme se v komunikaci naší loňské novinky vydali správným směrem,“ komentuje zisk Zlatých Koulí David Šeberle, manažer značky Carling, který cenu převzal. Letos poprvé se toto ocenění předávalo veřejně v rámci Art Directors Club Creative Awards (Louskáček). 

Zásah:
Facebookové profily: 7 310 přátel
Facebookové stránky: 36 760 To se mi líbí
Instagram účty: 23 293 sledujících
Celkem: 67 363 

Na shortlist se tentokrát kromě vítězné Carling Mystery sampling dostaly ještě 4 další kampaně, které budou postupně detailněji představovány zde v aktualitách a realizovaných projektech a na našem FB profilu. Jde o kampaně FORD – The Tap Gear a Sony PlayStation – PS4 Vánoce od WUNDERMAN, EKO-KOM – Cyklus TV od Havas Worldwide a další kampaň od Motion Media pro Staropramen, tentokrát Cool skůtr.

unnamed

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém | E-mail marketing | SEO a internetový marketing