EKO-KOM-Cyklus TV-Havas Worldwide

anotace Hledali jsme způsob, jak zábavnou formou přiblížit třídění odpadu skupině lidí, kteří standardní komunikaci ignorují nebo jsou k ní imunní. Vytvořili jsme proto sérii 4 kampaní, které představují fak...
 

Sony PlayStation-PS4-Wunderman

anotace Agentura Wunderman zrealizovala kampaň pro Sony PlayStation s cílem představit technické kvality nové konzole PS4, zaujmout cílovou skupinu a zapojit ji do diskuse o PS4. Rozhodli jsme se demonstrov...
 

Žilka Optik Studio – Web ovládaný mobilem – Wunderman

anotace Netradiční prezentace luxusních brýlí za pomoci designově řešeného webu, který lze ovládat mobilem. Výběr brýlí je založen na propojení charakteru člověka s odpovídajícím designem. Koncept „Desatero ...
 

Microsoft – Hrdinové – Wunderman

anotace Letos otřásla světem zpráva, že po dlouhých letech končí podpora Windows XP – jednoho z nejpopulárněších produktů firmy Microsoft. Stejný osud „stihl“ i Office 2003. Jak vysvětlit lidem, že pokrok ne...
 

Ford – The Tap Tap Gear – Wunderman

anotace Společnost Ford má speciální program Ford Handy, ve kterém nabízí speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných občanů. Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje se s...
 

Vodafone – e-mailing – Nydrle

anotace Výchozí situace E-mailingová komunikace mobilního operátora Vodafone se potýkala s nízkými hodnotami doručitelnosti, open-rate a click-rate. Testy s využitím oční kamery odhalily ne zrovna dobře fung...
 

Kraft Foods - Pralinka Milka Crispello - Publicis Modem

anotace Cíl Představit produkt pralinky Milka Crispello hravou formou požadované cílové skupině. Vyvrátit dojem, že produkt patří do skupiny luxusních dárkových balení pralinek a změnit vnímání na skutečnost...
 

Microsoft - The Prohlížeč - Publicis Modem

anotace Cíl Představení nového superhrdiny „The Prohlížeče“ jako personalizace produktu a jeho využití v online i offline prostředí. Řešení Pro mladou cílovou skupinu studentů jsme připravili virtuální Boot...
 

Samsung - Share the Moment - Publicis Modem

anotace Výchozí zadání NX 1000 je pokročilý kompaktní fotoaparát s výměnnými objektivy. Cílovou skupinou jsou mladí, kreativní a produktivní lidé s vyšší mírou porozumění fotografii než je běžný průměr mezi ...
 

AVON - Luxe - Publicis Modem

anotace Staň se hvězdou Avon katalogu Cíl Cílem kampaně bylo představení nové řady kosmetických výrobků Avon Luxe s využitím digitální komunikace prostřednictvím microsite a soutěžní aplikace na www.mujlux...
 

T-Mobile - Pojď mi hop! - SYMBIO

Cíl Navýšení povědomí o T-Mobile vánoční kampani na sociálních sítích. Zaujmout minimálně 80 000 hráčů a přilákat 40 000 nových fanoušků. Výsledek Ve spolupráci se specialisty ze společnosti Falanxi...
 

Ford - Zlatý ručičky - Wunderman

Zlatyrucicky.cz Zadání: Prezentace nových technologií Fordu Focus. Kreativní strategie: Online kampaň založená na českém specifiku – kutilství. Ford Focus je prošpikovaný novými a užitečnými techno...
 

ETA - Wunderman

anotace ETA – Testováno pro Čechy a pre Slovákov Cíl: Naším cílem bylo rozšířit povědomí o značce ETA mezi mladými lidmi a informovat je o nových produktech. Kreativní strategie Mladí lidé tráví spoustu ča...
 

O2 Extra výhody - Motion Media

anotace O2 Extra výhody Cíl: Vymyslet a dodat integrované webové a mobilní řešení zákaznického programu Extra výhody.  Řešení: Tento nový program výhod je napěchovaný exkluzivní nabídkou až 100 výhod u par...
 

RIA - Perioda není tabu - Nydrle

anotace Zadání Společnost Hartmann-Rico, výrobce hygienických potřeb, má v portfoliu také značku dámské hygieny Ria. Ta je vnímaná spíše jako značka maminek a babiček, a proto se rozhodla omladit svou zákaz...
 

Česká centra - MZV ČR - MEDIA FACTORY

anotace ZADÁNÍ Vytvořit zcela nový portál ústředí Českých center spolu s prezentacemi dvaceti dvou poboček Česká centra jsou příspěvkovou organizací Ministerstva zahraničních věcí České republiky a jejich p...
 

Sociální reforma - MPSV ČR - MEDIA FACTORY

anotace ZADÁNÍ Pomoci s bezproblémovým startem a informovaností o sociální reformě státních úředníků i veřejnosti. ŘEŠENÍ Agentura MEDIA FACTORY připravila internetové stránky. Kromě toho vytvořili korpor...
 

KORPORÁTNÍ WEB - VODAFONE - MEDIA FACTORY

anotace ZADÁNÍ Vytvořit nový korporátní web.  ŘEŠENÍ Základem nového webu je redakční systém MEDIA FACTORY na platformě Baseon, pyšnící se mimo jiné vítězstvím v odborné anketě IT Produkt 2010. Hostování ...
 

TESCO MOBILE - TESCO MOBILE SK - SYMBLAZE

anotace TRH Slovenská republika  ZADÁNÍ Vytvořit stránky Tesco mobile SK v novém designu, který reflektuje aktuální grafický styl komunikace. STRATEGIE Zvýšit atraktivitu internetových st...
 

MILKA VALENTÝN 2011 - KRAFT FOODS - SYMBLAZE

anotace TRH Česká republika, Slovenská republika  ZADÁNÍ Podpořit prodej čokoládových pralinek I Love Milka v období svátku sv. Valentýna.  STRATEGIE Propojit digitální a ATL kampaň, nabídnout už...
 

Social Marketers Summit - iFutu.cz - SYMBIO

anotace Popis projektu Cíl Prezentovat SMS webem, který využívá poslední technologie tvorby stránek a svým zpracováním ladí s progresivním pojetím celé akce. Řešení Díky otevřenosti zadavatele se pod...
 

Hot Wheels - Mattel Czech & Slovak Republic - SYMBIO

anotace Popis projektu Cíl Umožnit fanouškům autíček Hot Wheels zkoušet různé modely, nakupovat je do své garáže, vylepšovat je a poté prověřit své auto na okruhu. Řešení Vizuálně atraktivní prostřed...
 

AISA Express - TNS AISA - SYMBIO

anotace Popis projektu Cíl Vysvětlit potenciálním zákazníkům, co je služba AISA Express, jak funguje a na koho je zaměřena. Stránky okořenit zábavným prvkem. Ani výzkum přece nemusí být nuda. Řešení ...
 

Cesta okolo světa - ČSOB - SYMBIO

anotace Popis projektu Cíl Cílem bylo zvýšit on-line prodej cestovního pojištění. Složitějším úkolem ale bylo vyrovnat se nebo být lepší než předchozí kampaně s Méďou a Jardou. Řešení Původní koncept...
 

Mercedes - mýty, fakta - MARK BBDO/Digital

anotace Popis projektu Cíl Vyvrátit mýty o vozech Mercedes Benz. Řešení Mercedes je prý dražší. Mercedes je prý auto pro manažery a další mýty jako drahý servis, symbol luxusu.. Vytvořili jsme kampa...
 

NIKE BĚŽ JAKO O ŽIVOT - MARK BBDO/Digital

anotace Popis projektu Cíl Zapojit návštěvníky Pražského maratonu a přesvědčit je o náskoku Nike. Řešení Na první pohled fádní zadání na stánek na Marathon Expo, prodejní výstavě přidružené k závodu...
 

adidas ČR - Motion Media

anotace Popis projektu Cíl Sjednotit adidasu konzistentní systém značkových webů Řešení Navrhli jsme nový plně lokalizovaný web, který nahradil dosavadní řešení skládající se z oddělených produktových mikr...
 

iVysílání ČT pro chytré telefony - Motion Media

anotace Popis projektu Záměrem bylo nabídnout archivy ČT do chytrých telefonů. Navrhli a vyvinuli jsme iPad, Iphone a Android aplikace pro kompletní archivy odvysílaných pořadů ČT1, ČT2, ČT24 a ČT4, které o...
 

Odměna za dobití - Motion Media

anotace O projektu Záměrem bylo vytvořit nástroj pro zvýšení loajality klientů s předplacenými kartami Řešení Pro největší kampaň O2 v roce 2010 jsme vytvořili výherní microsite z typicky českých reál...
 

Hračky Fisher-Price - MEDIA FACTORY

anotace O projektu Už se pomalu stává tradicí, že co půlrok přichází v České republice dobře známá americká společnost Fisher-Price s novou sérií hraček. Na jaře to byla řada Stack´n´Surprise a teď před Ván...
 

Vše o vaření - MEDIA FACTORY

anotace O projektu Portál s adresou www.vseovareni.cz má nemalé ambice, ujímá se role štiky, která rozčeří relativně poklidnou hladinu gastronomického segmentu českého internetu. Ať už to bude štika nadívan...
 

Starobrno - Grey Digital

anotace Zadání Vytvoření nového webu pro značku Starobrno v rámci nové dlouhodobé komunikační strategie „Svět Morava“ a claimu „Kde točí Starobrno, náš svět začíná“. Řešení Nový zážitkový web www.starobrn...
 

Dětská výživa - SYMBIO

anotace Cíl Maminky se těžko orientují v nekonečné nabídce pokrmů pro své děti a výrobci navíc neumí vysvětlit, proč mají jejich produkty právě takové složení. Naším cílem proto bylo, aby na webu každá máma...
 

Pošli méďu - SYMBIO

anotace Cíl Stát se může cokoliv. Ve chvíli kdy to nečekáte, v situacích které vypadají navenek bezpečně. Cílem je upozornit lidi před dovolenými, že je potřeba myslet na pojištění při cestách a podpořit on...
 

Ve víru velkoměst - Wunderman

anotace Situace V roce 2008 vyvinula agentura pro splečnost Staropramen online věrnostní program tosivypijes.cz, ve kterém si zákazníci vybírají odměny za věrnost značce. Program plní funkci dlouhodobé prom...
 

Tesco Clubcard - SYMBLAZE

anotace TRH Česká republika (po dokončení projektu bude řešení použito i pro Slovensko) ZADÁNÍ Prezentovat věrnostní program Tesco Clubcard na internetu, usnadnit zákazníkům vstup do věrnostního programu ...
 

T-mobile Vánoce - Nydrle Digital

anotace Zadání Vytvořit vánoční přání s důrazem na virální šíření Strategie Netradiční zpracování, uživatelská interakce zaměřená na „pošli to dál“ efekt Řešení Interaktivní video koleda 4 přátel, kteří...
 

Portál www.maggi.cz - McCann Digital

anotace www.maggi.cz je portal o vaření s každodení aktualizací receptů, rad a s mnohými výhodami pro registované, který úspěžně běží v ČR a SR. Průměrná měsíční návštěvnost stránek je 25tis unikátních uživa...
 

Portál www.czech.cz - McCann Digital

anotace www.czech.cz je portál o České republice. Posláním portálu je podat návštěvníkovi, především cizincům, kompletní informace o České republice. Užitečnost portátu předvším oceňují zahraniční společnost...
 

Peugeot 207: Tour Le Mans - Euro RSCG 4D

anotace Aplikaci této hry na síti Facebook jsme vytvořili pro svého klienta Peugeot s cílem blíže představit facelift modelu Peugeot 207, zvýšit zájem o testovací jízdy zmíněného modelu a počet fanoušků webo...
 

Národní Pokladnice - Publicis Modem

anotace Korporátní website jednoho z předních distributorů pamětních mincí a medailí. Website je vedle infolinky hlavním prodejním kanálem mezinárodní společnosti Národní Pokladnice. http://www.narodnipokla...
 

KRAFT FOODS, limitovaná edice: Fidorka májová - SYMBLAZE

anotace TRH Česká republika & Slovensko ZADÁNÍ Podpořit prodej limitované edice Fidorky Májové v květnu – měsíci lásky. STRATEGIE Hlavním komunikačním cílem bylo připravit kampaň, která výrazně zvýš...
 

Komunikace pro značku Fernet Stock Plzeň - OgilvyInteractive

anotace Každý jinak a po svém si vychutná Fernet Stock, aby nakonec vyřkl slova, že „Hořká je krásná. Vždyť víš.“  Online komunikace přibližuje osobní přístup každého k chuti nápoje pomocí rafinovaných nástr...
 

Českomoravská stavební spořitelna - korporátní web - Nydrle Digital

anotace Zadání Vytvořit nový korporátní web s důrazem na uživatelskou přívětivost a s cílem zvýšit provoz, zvětšit efektivitu času stráveného uževateli na stránkách a zahrnout silný imageový prvek pro odliš...
 

Objevte své touhy s Carte Noire - Euro RSCG 4D

anotace Zadání S využitím nejnovějších trendů propojit online a PR kampaně za účelem zvýšení image značky Carte Noire na území ČR a SK. Je nutné , aby online aktivity zcela podpořily PR plán akcí pro rok 20...
 

Activia - Bříška v akci - Publicis Modem

anotace Virální aplikace pro společnost Danone na podporu značky Activia v prostředí Facebook.
 
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing