AVON - Luxe - Publicis Modem

Staň se hvězdou Avon katalogu

Cíl
Cílem kampaně bylo představení nové řady kosmetických výrobků Avon Luxe s využitím digitální komunikace prostřednictvím microsite a soutěžní aplikace na www.mujluxe.cz a www.mojluxe.sk včetně propojení soutěže se sociální sítí Facebook. 

Řešení
Nosným prvkem řešení byla zvolena soutěž o nejlepší titulní stranu Avon katalogu, kterou měli možnost soutěžící vytvořit v soutěžní aplikaci umístěné na produktové microsite. Vlastní návrhy soutěžících bylo možno následně sdílet prostřednictvím sociální sítě Facebook a pro tyto titulní stránky Avon katalogu bylo možno hlasovat v soutěžní galerii na microsite. Výherci jednotlivých kol navíc obdrželi i reálný výtisk Avon katalogu s vlastním návrhem titulní strany.
Při práci na konceptu a následně při realizaci projektu se hledala cesta, která by aktivně zapojila uživatele/soutěžící do procesu souvisejícího s oblastí kosmetiky a zároveň představila novou řadu výrobků Avon Luxe. Obsah projektu, jeho nosné téma, mělo být zároveň atraktivní pro sdílení prostřednictvím sociální sítě Facebook. Jako nejvhodnější cesta bylo zvoleno řešení, při kterém mohli uživatelé/soutěžící vytvořit za pomoci své fotografie, textu a výrobků Avon Luxe, vlastní podobu titulní stánky Avon katalogu. Důležitým prvkem celého projektu bylo využití přirozeného sdílení informací uživateli/soutěžícími o projektu na sociální síti Facebook. Projekt nebyl podpořen mediální kampaní. Jediným komunikačním kanálem byly vlastní fanpage na sociální síti Facebook  Avon Cosmetics v České republice a na Slovensku a bannery na vlastních produktových stránkách www.avoncosmetics.cz a www.avon.sk. Jedinou další propagační možností tedy bylo přirozené sdílení informací o projektu samotnými soutěžícími prostřednictvím sociální sítě Facebook.

asociace-reference-luxe-1

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing