Českomoravská stavební spořitelna - korporátní web - Nydrle Digital

Zadání

Vytvořit nový korporátní web s důrazem na uživatelskou přívětivost a s cílem zvýšit provoz, zvětšit efektivitu času stráveného uževateli na stránkách a zahrnout silný imageový prvek pro odlišení od konkurence. Důraz na dlouhodobou udržitelnost.

Strategie

Univerzální platforma s důrazem na různé typy uživatelů.

Řešení

Dominantou webu se stala velká plocha pro zobrazení mutlimediálního obsahu, která byla naplněna originálním interaktivním videopříběhem. Přítupnost webu je řešena z pohledu 4 typů uživatelů. Zkušení uživatelé, kteří se na web vracejí, se snadno dostanou do potřebné sekce pomocí hlavního menu. Uživatel, který řeší problém, ale nezná nabídku klienta, je odbaven prostřednictvím menu potřeb. Uživatelé, kteří přicházejí na web na popud ostatní ATL a BTL komunikace, se snadno zorientují díky promoboxům. Promoboxy obsahují vždy jeden symbol, který je obsažen i v ostatní komunikaci. Pro uživatele, který jen porovnává nabídky konkurence, je určen právě interaktivní (multimediální) obsah, který napomáhá zapamatovatelnosti a tvorbě image.

Výsledky

  • 85% nárůst provozu na webu první měsíc po spuštění
  • 62% meziroční nárůst provozu na stránkách
  • Zvýšení efektivity navigace uživatelů na stránkách (vedení na stěžejní produkty)
  • Prodloužení pobytu na webu při zmenšení počtu prohlédnutých stránek (uživatelé snadněji najdou cíl a věnují se informacím, které je opravdu zajímají)

nydrle-cmss

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing