EKO-KOM-Cyklus TV-Havas Worldwide

Hledali jsme způsob, jak zábavnou formou přiblížit třídění odpadu skupině lidí, kteří standardní komunikaci ignorují nebo jsou k ní imunní. Vytvořili jsme proto sérii 4 kampaní, které představují fakta o třídění nečekaným a dosud nevídaným způsobem. Srdcem každé kampaně je microsite na portálu samosebou.cz, kde na návštěvníky čekají poučné interaktivní hry a kvízy.

Jak ale uživatele na stránky nalákat a nadchnout je pro zdánlivě nezábavnou věc, jakou se by se mohla taková odpadová kalkulačka zdát?

Nechali jsme českého polárníka stanout tváří v tvář polárnímu medvědovi.
Objevili jsme obří skleněnou zavařovačku z pravěku.
Superhrdina bojoval s padouchem o vytříděný odpad.
V prastaré egyptské hrobce jsme našli nesmrtelný polystyren.

Jenom samotná videa by ale nestačila. Důležitou roli v kampani sehrály teasery na youtube, které uživatele na videa lákaly.

Výsledek:
1.263 098 shlédnutí videí na YouTube
249 454 návštěv portálu samosebou.cz
547 675 návštěv na stránkách
téměř 5000 hodin strávili návštěvníci na stránkách a měli tak dostatek času, aby shlédli celé video a zahráli si hru nebo kvíz.

Mise tak byla splněna – doručili jsme fakta o třídění zábavnou formou bezmála čtvrt milionu lidem, kteří by se o třídění jinak nezajímali.

havas-ecocom-1

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing