ETA - Wunderman

ETA – Testováno pro Čechy a pre Slovákov

Cíl:
Naším cílem bylo rozšířit povědomí o značce ETA mezi mladými lidmi a informovat je o nových produktech.

Kreativní strategie
Mladí lidé tráví spoustu času na internetu, a tak jsme naši strategii zacílili právě sem. Vsadili jsme na osvědčeného baviče Petra Čtvrtníčka, který je populární jak v televizi, tak na internetu. Vytvořili jsme zábavná virální videa, na kterých Petr Čtvrtníček prezentuje zábavnou a neobvyklou formou produkty značky ETA.

Kampaň běžela v České republice a na Slovensku. Zapojili se do ní také partnerské prodejny a obchodníci.

K šíření videí jsme použili stránku http://www.etatest.cz/ a také youtube, facebook a online články.

Výsledek
Téměř trojnásobně vyšší prodeje oproti stejnému období minulého roku. 

URL: http://www.etatest.cz/

eta-boarda2-27-6-12

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing