Hračky Fisher-Price - MEDIA FACTORY

O projektu

Už se pomalu stává tradicí, že co půlrok přichází v České republice dobře známá americká společnost Fisher-Price s novou sérií hraček. Na jaře to byla řada Stack´n´Surprise a teď před Vánoci se děti mohou těšit, že jim Ježíšek přinese některé z autíček Roll ’n Racers. A stejně jako na jaře u toho nechybí MEDIA FACTORY.

Nová řada hraček Roll 'n Racers je na internetu prezentována prostřednictvím produktové microsite, která v mnohém navazuje na předchozí stránky propagující Stack´n´Surprise. Týká se to hravého designu, přehledného layoutu a v neposlední řadě také soutěže, která na webu probíhá. MEDIA FACTORY se postarala o kompletní realizaci kampaně.

Hračky Roll 'n Racers jsou určeny dětem od šesti měsíců do tří let věku. „To je hodně specifická cílová skupina, kterou nemáte šanci oslovit běžnými prostředky internetové komunikace," poznamenává k tomu komunikační stratég MEDIA FACTORY Jan Javornický. A pokračuje: „Zpravidla se to řeší tak, že jsou všechny komunikáty webu adresovány rodičům, kteří je pak svým potomkům jakoby tlumočí. Je to i logické, neboť rodič koneckonců bude tím, kdo provede případnou koupi hračky. Na druhou stranu jsme chtěli na web dostat nějaký prvek, aplikaci, zkrátka cokoli, co by se bezprostředně obracelo přímo k dětskému uživateli."

Tento komunikační oříšek nakonec lidé z MEDIA FACTORY rozlouskli jednoduchou aplikací. V centrální části každé stránky se nachází černobílá kresba některého z autíček produktové řady. Jakmile myší přejedete přes náčrtek, kursor se promění v kyblík s barvou. Tou pak lze vybarvit jednotlivé plochy obrázku a vytvořit si vlastní omalovánku, kterou si malý umělec může ihned vytisknout. Jednotlivé barvy se vybírají z palety vedle pracovní plochy a děti je dokonce mohou i míchat a učit se tak základním barevným vztahům. „Bavit se naší omalovánkou mohou i velmi malí uživatelé, aniž by k tomu potřebovali jakýkoli návod," shrnuje význam aplikace Jan Javornický.

Hlavním tahounem microsite nicméně stejně jako na jaře zůstává soutěž, v níž děti spolu s rodiči vkládají svá výtvarná díla do on-line galerie. Práce jsou následně hodnoceny pomocí tlačítka „To se mi líbí" ostatními návštěvníky stránek. Do soutěže se již zapojily desítky uživatelů, a to pravděpodobně nejen proto, že ve hře jsou opravdu lákavé ceny. Navzdory své jednoduchosti poskytuje soutěž dětem i rodičům nemalé vzrušení a příležitost společně cosi podnikat a sdílet.

Šéf obchodu MEDIA FACTORY Leoš Špachta vnímá úspěch soutěže a stránek jako záminku k obecnější úvaze: „Nedávné přijetí MEDIA FACTORY do AKA a SIGCHI svědčí o vývoji, jímž firma nějakou dobu prochází. Internet se mění a už nejde jen o to, abychom klientům poskytli solidní technologické řešení. Je také potřeba umět ho v dobrém slova smyslu prodat, naroubovat na něj příjemné uživatelské prostředí a umožnit vstoupit všem, kdo vstoupit chtějí – byť by to byli počítačoví analfabeti nebo malé děti. Úspěch microsite www.hracky-fisher-price.cz u dětí a rodičů je myslím sice skromným, ale výmluvným svědectvím tohoto nového směřování MEDIA FACTORY."

roll-n-racers

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing