KRAFT FOODS, limitovaná edice: Fidorka májová - SYMBLAZE

TRH

Česká republika & Slovensko

ZADÁNÍ

Podpořit prodej limitované edice Fidorky Májové v květnu – měsíci lásky.

STRATEGIE

Hlavním komunikačním cílem bylo připravit kampaň, která výrazně zvýší povědomí a zájem o Fidorku Májovou tím, že spotřebitele emocionálně přitáhne do kampaně a k samotnému produktu.

ŘEŠENÍ

Facebooková stránka byla vytvořena, aby sloužila jako základna pro hlavní element kampaně – aplikaci:  Pošli májovou pusu. Virální efekt zajistilo zábavné posílání a přijímání polibků a dárků ze Stromu lásky.

URL: http://apps.facebook.com/fidorka/

VÝSLEDKY

Úspěch v číslech – v průběhu 5 týdnů (26. 4. – 30 . 5. 2010):

33. místo v žebříčku Facebook aplikací „Just for fun“ celosvětově
1 250 446 odeslaných polibků
379 970 kliknutí na Strom lásky
30 840 nových fanoušků oficiální stránky Fidorka

symblaze-fidorka

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing