Kraft Foods - Pralinka Milka Crispello - Publicis Modem

Cíl
Představit produkt pralinky Milka Crispello hravou formou požadované cílové skupině. Vyvrátit dojem, že produkt patří do skupiny luxusních dárkových balení pralinek a změnit vnímání na skutečnost, že jde o produkt určený pro každodenní sdílení s přáteli a rodinou.

Řešení
Vlastní realizace plně odpovídala původnímu konceptu představení produktu hravou formou v podobě Facebook hry, kdy jednotliví účastníci zvou své kamarády do hry, žádají o jejich fotky, virtuálně je krmí pralinkami a soutěží o balíky pralinek Crispello. Zároveň byly fotky hráčů v případě souhlasu použity v bannerové kampani.

Kampaň byla podpořena také Fake PR články na vybraných serverech. PR články byly založeny na slovních hrátkách s názvem produktu a jménem virtuálního zpěváka Cris Pello a reálného iluzionisty Criss Angela.

asociace-reference-milka2

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing