MILKA VALENTÝN 2011 - KRAFT FOODS - SYMBLAZE

TRH

Česká republika, Slovenská republika 

ZADÁNÍ

Podpořit prodej čokoládových pralinek I Love Milka v období svátku sv. Valentýna. 

STRATEGIE

Propojit digitální a ATL kampaň, nabídnout uživatelům možnost stát se její součástí a poskytnout jim zábavný obsah.
Emocionálně propojit komunikační strategii „Řekni to s Milkou“ se spotřebiteli a produkty. 

ŘEŠENÍ

Internetová microsite se soutěží o zveřejnění osobního vyznání lásky na jedné ze 181 CLV-ploch v České republice (114 na Slovensku).

Zároveň hlasovací soutěž o nejromantičtější vyznání ze všech.

Výherce přednesl svůj vzkaz v TV spotu v prime time.

Doplňková e-karta s personalizovatelným videoklipem zamilované písně, interpretované živými herci – Amory, s možností výběru jednoho z pěti hudebních žánrů. Sdílení videoklipu skrze tradiční sociální sítě
a e-mail.

VÝSLEDKY

Kampaň: 24. 1. – 20. 2. 2011

Microsite:

1 315 565  návštěv celkem
762 024   unikátních návštěvníků
6 533 712  shlédnutých stránek
2,30 min.  průměrný čas strávený na microsite
29 %  meziroční (rekordní) nárůst prodejů        

eKarta – showreel: http://www.symblaze.com/milka-lovesong/

milka-06-mapa

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing