Pošli méďu - SYMBIO

Cíl

Stát se může cokoliv. Ve chvíli kdy to nečekáte, v situacích které vypadají navenek bezpečně. Cílem je upozornit lidi před dovolenými, že je potřeba myslet na pojištění při cestách a podpořit on-line prodej cestovního pojištění v období letních dovolených.

Obsah projektu

  • 14 animovaných stavů pochroumaného médi po návratu.
  • Copywriting hlášek médi a jejich průběžné doplňování podle míst, která lidé zadávali.
  • Monitoring a statistiky všech událostí, které lidé na stránkách provedli.
  • Posílání médi kamarádům e-mailem nebo zveřejnění na facebook.
  • Přidání upomínky do kalendáře pro pozdější připomenutí sjednání pojištění.
  • Bannerová kampaň.

 Popis řešení

Práce na méďovi byl opravdu odvaz. Celé SYMBIO se jím bavilo. Když jsme vymysleli základní koncept, vůbec jsme netušili, co pouštíme do světa. Je normální, že když uděláme první grafický návrh, tak ho připomínkujeme hlava nehlava, až často nezůstane pixel na pixelu. O to zvláštní je, že návrh médi prošel hned napoprvé. Něco nevídaného! Řekněte sami, nemáte chuť vzít si ho domů pod peřinu a chránit ho před zlomyslníky, co ho posílají všude možně a těší se, jak přijede zřízený tentokrát? Nemáte? My také ne :-) Podle ohlasů se řadě firem snížila produktivita práce, když k nim méďa dorazil. Upřímně, máme z toho radost. Za všechny přidáváme jedno vyjádření spokojené uživatelky: „Dobrý den, pokud někam jedu, zřizuji si pojištění u Vás, ale za takto povedenou reklamu na tento produkt, která neotravuje a naopak zvedá náladu, zasloužíte jedničku. Klientka ČSOB Pojišťovny“Při vymýšlení animací pochroumaného médi jsme pustili fantazii ze řetězu. Nestačila nám nalomená ruka, to musí být hned řetězovka, co ho vezme vejpůl! Vypadlé očičko nic není, pěkně obě vytrhnut a po těle nezbude ani památky! Méďa dostal prostě pořádně do jeho plyšového těla, co se do něj vešlo. Nebo spíš i nevešlo. Jako když jsme ho zavařili jako svačinu do cestovního balení těstovin. A pozor, ať vám oči taky nevypadnou! Jak říká méďa: „Nenažraný kanárci. Potřebuju nový oči.“ P. S.: Přijdete na to ke kterému místu ta méďova hláška patří? P. P. S.: Víte kam ho lidi s oblibou posílali nejčastěji? P. P. P. S.: Ne, „ono místo“ to není, ale je druhé v pořadí.

www.poslimedu.cz

posli-medu

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing