RIA - Perioda není tabu - Nydrle

Zadání

Společnost Hartmann-Rico, výrobce hygienických potřeb, má v portfoliu také značku dámské hygieny Ria. Ta je vnímaná spíše jako značka maminek a babiček, a proto se rozhodla omladit svou zákaznickou bázi, zaujmout mladší dívky ve věku 15–20 let a rozšířit povědomí o svých tamponech. Perioda a ženská hygiena jsou v Čechách poměrně  tabuizované téma. Cílem kampaně tedy také bylo otevřít na toto téma debatu, vytvořit platformu, kde se o periodě a jejích aspektech bude mluvit volně a nadhledem.

 

Cíle

Kampaň měla dva hlavní cíle: marketingový a společenský. Tím marketingovým bylo omladit značku Ria, oslovit nově definovanou cílovou skupinu (dívky od 15 do 20 let), zatraktivnit pro ně výrobek a vytvořit vztah ke značce. Společenským cílem bylo také otevřít a detabuizovat téma periody tak, aby se mladé dívky nebo i muži nestyděli o periodě mluvit.

 

Výsledky

Díky perfektně integrované komunikaci spočívající ve využití několika platforem,  zajímavě podanému tématu a aktivitě na sociálních sítích jsme dosáhli:

  • 361 254 návštěvníků microsite www.periodanenitabu.cz, z nichž 251 639 bylo unikátních, tj. dosáhli jsme 80% penetrace v této skupině. Nízké cílení dokládá i extrémně nízká bounce rate 12.88%.
  • Během soutěže bylo nahráno 15 148 designů, tj. dosáhli jsme 6% konverzi, a to i přes velmi silná verifikační opatření, která eliminovala nepoctivé soutěžící a především nevhodné příspěvky.
  • Díky zajímavě pojatému tématu jsme dosáhli průměrné doby strávené na webu 4: 36 vteřin, včetně toho, že každá 5. uživatelka shlédla kampaňové video a každá 16. nahrála svůj design.

http://www.youtube.com/watch…

 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing