T-Mobile - Pojď mi hop! - SYMBIO

Cíl
Navýšení povědomí o T-Mobile vánoční kampani na sociálních sítích. Zaujmout minimálně 80 000 hráčů a přilákat 40 000 nových fanoušků.

Výsledek
Ve spolupráci se specialisty ze společnosti Falanxia jsme vytvořili social gaming facebookovou hru se skokanským motivem. „Pojď mi hop!“ si nakonec zahrálo 95 642 uživatelů. Z nich se vyklubalo neuvěřitelných 66 122 nových fanoušků. Počet prokliků na kampaňovou stránku byl o třetinu vyšší, než bylo plánováno jako cíl, celkem 29 066.

Obsah projektu
-       Social gaming Facebook aplikace o nejdelší skok z Mamuta
-       Podpůrná kampaň pomocí interních nástrojů Facebooku
-       Exekuce podporující úspěšnou ATL kampaň

Dodané služby
-       Grafické práce
-       Vypracování konceptu a pravidel hry
-       Psaní textů pro hru
-       Uživatelské testování

 

Popis řešení
Jelikož jsme stejně hraví jako lidi v T-Mobile, rozhodli jsme se podpořit kampaň soutěží. S herními specialisty z Falanxie jsme dali hlavy dohromady a navrhli jednoduchou social gaming hru, v níž si uživatelé mohou vyzkoušet roli skokana na lyžích, který ovládl Vánoce v televizních spotech.

Cesta za nejdelším skokem z mamutího můstku (a odměnou v podobě mobilních telefonů) nebyla jednoduchá. Proti vám stáli ostatní hráči, docházející palivo v raketových lyžích nebo zbloudilý Vojta. Naopak k lepším výkonům pomáhaly na baloncích zavěšené vysílačky s pokyny od Zadara nebo trampolína chytře umístěná mimo dohled rozhodčích.

Výsledky byly omračující. Celkem jsme T-Mobile přivedli 66 122 nových fanoušků, kteří kolem Vánoc ve hře strávili dohromady více než 6 let (rekord na jednoho hráče je 65 hodin hry). 

Celkem 95 tisíc hráčů odehrálo více než 2,8 milionu her! Nezbývá, než pogratulovat všem digitálním sportovcům k vynikajícím výsledkům. 

https://apps.facebook.com/pojd-mi-hop/

tmo-zadar-infografika-03

 
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing