Vodafone – e-mailing – Nydrle

Výchozí situace
E-mailingová komunikace mobilního operátora Vodafone se potýkala s nízkými hodnotami doručitelnosti, open-rate a click-rate. Testy s využitím oční kamery odhalily ne zrovna dobře fungující šablony. Výsledkem bylo, že nabídky napříč segmenty (koncoví zákazníci, firmy a leady z kampaní) nebyly tak efektivní, jak by klient očekával.

Řešení
Základním úkolem bylo vylepšení všech používaných šablon. Abychom dosáhli lepšího a rychlejšího pochopení sdělení a vyšší míry prokliku, změnili jsme strukturu a layout šablon podle výsledků testů oční kamery. Optimalizovali jsme také čas rozesílání e-mailů. Více uživatelů začalo e-maily otevírat i díky kreativnějším předmětům obsahujícím jasnou call-to-action. Ty byly zdokonaleny díky A/B testování. Ještě lepších výsledků pak bylo dosaženo pročištěním databází a lepší segmentaci uživatelů. 

Výsledky
Kreativní a technická vylepšení společně vedla k vyšším hodnotám otevření e-mailů i o 17 % vyšší míře prokliku. Díky systematické práci s databázemi bylo docíleno také lepších výsledků, pokud jde o doručování. To se zvýšilo o 98 %. Dnes Vodafone rozesílá personalizované a obsahově zajímavé e-maily, které příjemci z velké části otvírají. 

  nydrle-case-vodafone-carusel

 
 

Facebook

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing