Wunderman
Když před více než padesáti lety Lester Wunderman založil Wunderman, Ricotta & Klein, jeho vize radiálně změnila přístup k marketingové komunikaci. Vytvářel kampaně, které motivovaly k reakci, segmentoval zákazníky a neustále aplikoval získané znalosti o zákaznících do nových projektů. Jinými slovy, používal marketing jako interaktivní médium. Dnes, i přes příchod internetu, nových médií a nových technologií, tyto základní principy stále přetrvávají. Wunderman je interaktivní přes 50 let a je největší sítí digitálních agentur na světě.
Vše, co děláme, je založeno na znalostech. Nedoporučujeme aktivity, které nemají důkladný znalostní základ dosažený analýzou dat, průzkumem a zkušenostmi z realizovaných akcí. Poskytujeme komplexní marketingové služby zahrnující budování zkušenosti se značkou, tvorbu webového obsahu, oslovení zákazníků formou direct mailu, jejich zapojení skrze sociální média a efektivní využití dat tak, aby se správné informace dostaly ve správné kreativní podobě k těm správným lidem.
Získaná ocenění
Golden Drum
- 2011 – Zlato – Ford/Do it yourself – Integrovaná kampaň
- 2011 – Stříbro – Ford/Do it yourself - PR kampaň
IMC
- 2012 – Zlato - Ford/Do it yourself - Integrated Communication
Louskáček (ADC Awards)
- 2014 – Stříbro – Žilka Optik – Websites/Microsites
- 2014 – Stříbro – Žilka Optik – Digital Design
- 2012 – Zlato - Ford/Do it yourself - Social Media/Virals
- 2012 – Bronz - Ford/Do it yourself - Online campaigns
- 2009 – Bronz – Staropramen/To si vypiješ – Other interactive tools
Effie
- 2013 – Stříbro – Tipsport/Aukce na MS v LH – Malý rozpočet
- 2013 – Stříbro – Ford/4 kroky do showroomu – Malý rozpočet
- 2012 – Stříbro – ETA/Testovací studio - Výrobky dlouhodobé spotřeby
- 2009 – Zlato – Microsoft – Microsoft Office pro malé firmy – Výrobky dlouhodbé spotřeby
- 2009 – Stříbro – Staropramen – Slož si COOLKEG! – Potraviny a nápoje
- 2008 – Stříbro – Microsoft/MICROSOFT XNA – konec nudným hrám - Výrobky dlouhodobé spotřeby
- 2007 – Zlato – Microsoft/Antipirátská guerillová kampaň - Výrobky dlouhodobé spotřeby
Internet Effectiveness Awards
- 1× Grand Prix (2014)
- 2 x Zlato (2014)
- 4 x Stříbro (2× 2011, 2× 2014)
- 3 x Bronz (2× 2011, 2012)
Český direkt
- 2 x Grand Prix
- 14 x Zlato
- 11 x Stříbro
- 9 x Bronz
Sigi Awards (Interní soutěž sítě Wunderman)
WEB TOP 100
- 2009 – Zlato – Staropramen – Tosivypijes.cz – Marketingový nástroj
Vybraní klienti
- CK Fischer
- RWE
- Microsoft
- Ford
- Nokia
- Tipsport
- Air Bank
- České dráhy
- Globus
- Optik Žilka
|
|
Kontaktní informace
Wunderman
Nádražní 32
155 00 Praha 5
Czech Republic
tel.: +420 227 177 130
email: info@wunderman.cz
www: http://www.wunderman.cz
Interactive Director:
Vladimír Rejlek
Další informace
Založena: 1996
|

Tweets from @DigiAgentury/digitalniagenturyBlogy agentur