THINK DIGITAL 2013

Třetí ročník odborné konference sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA.

think-digital-metro-vizual

Digitální řešení i metro jsou specifické vysokou rychlostí, kapacitou, efektivitou a atraktivitou. Doprava metrem bývá nejefektivnější způsob dopravy po městě, digitální marketing je preferovaný právě pro svoji efektivitu. I další atributy jako je „nejmodernější“ a „nejrychleji se rozšiřující“ najdeme v obou případech.

Zveme Vás na digitální jízdu, na které Vás čeká 13 delších i kratších zastávek na téma trendy a digitální insights.

Do řídící kabiny digitální soupravy s námi letos nastoupí i někteří z našich odvážných klientů. Společnými silami Vám na případových studiích otevřeně ukážeme, jak se vyvíjí projekt i vztah mezi klientem a agenturou.

Těšit se můžete například na témata:

  • Budování loyality v digitálním věku.
  • Probuzení fanoušků na sociálních sítítch.
  • Úspěšný soft launch.
  • Radikální změna postavení digitálních nástrojů v integrované komunikaci.
  • Zajímavé mobilní aplikace…a mnoho dalšího!

Do řídící kabiny digitální soupravy s námi letos nastoupí i někteří z našich odvážných klientů. Společnými silami Vám tak na případových studiích otevřeně ukážeme pohled obou stran a přineseme odpovědi na otázky typu: Jaké výhody přináší rovnocenný partnerský vztah mezi agenturou a klientem, jak se vyvíjí spolupráce z pohledu agentury i klienta, jak vzniká projekt, jak vnímají obě strany jeho průběh a dopady, jak každá ze stran hodnotí úspěšnost projektu.

TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

22. listopadu, Divadlo Metro, Národní třída 25, Praha 1

JÍZDNÍ ŘÁD

Speciální digi souprava „vyjíždí“ v 15 hodin a do cílové stanice dorazí kolem 19 hodiny. Následuje zábava a networking ve vestibulu divadla.

PROGRAM a TRASA

  • STANICE Motion Media

    O2 Extra výhody aneb zase další Slevomat?

    To je otázka, kterou si při společné prezentaci položí Dan Müller, Project Director, Motion Media a Zdeněk Mikeš, Loylaty manager, Telefónica Czech Republic.
  • STANICE WMC/GREY

    Starobrno a HC Kometa Brno

    Tomáš Votruba
    , Digital Director WMC/GREY a Petr Syřiště, Group Brand Manager, Heineken Česká republika Vám předvedou, jak společnými silami naučili Facebook fanoušky doopravdy fandit.
  • STANICE Havas Digital

    EKO-KOM: Bod zlomu

    Přednášející: Gabriela Šec, Managing Director, Havas Worldwide Digital Prague, a Lukáš Grolmus, ředitel oddělení komunikace, EKO-KOM  
  • PŘESTUPNÍ STANICE Mather Advertures

    Air Bank
    V rámci posledního přestupu Vás zavedeme na trať Zlaté Koule, kde se dozvíte, proč právě kampaň pro Air Bank získala letos toto ocenění Digitálních agentur za odvahu při aplikaci a integraci digitálního řešení.

Ani dalšími stanicemi neprojedeme bez zastavení! Zástupci našich agentur si pro Vás připravili osvěžující ignites, během kterých Vás vezmou na exkurzi do zahraničí, odhalí malá digi tajemství či naznačí, na co se příští rok v digitálu můžete těšit.

  • STANICE Nydrle Digital
  • STANICE Publicis Modem
  • STANICE OgilvyInteractive
  • STANICE SYMBIO
  • STANICE Symblaze
  • STANICE Media Factory
  • STANICE McCANN Digital
  • STANICE Wunderman

Vstup zdarma pro pozvané a registrované hosty.

UKONČETE VÝSTUP A NÁSTUP, DVEŘE SE ZAVÍRAJÍ!
PŘÍŠTÍ STANICE THINK DIGITAL 2013!
       

V případě dotazů kontaktujte

Radka Spiesová
manažer sekce Digitální agentury
 r.spiesova@gmail.com

Partner konference

logo

 

pruh_loga_agentur_2_copy

Správa webu WebMotion
Redakční systém WebContent CMS | SEO a internetový marketing